Huge:
Kan det vara så att Wikegård och dom andra tomtarna har rätt?
Huge:
Har du sett matchen, var ser du den crosscheckkingen, han är ju inte i närheten av nån brynäs-spelare??
Dessutom har domaren ju armen höjd innan målet, så kan han se in i framtiden också?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Huge:
"Lavanders slag är sånt man ser i varje närkamp och inte speciellt hårt, det är materialet som gör att klubban går av."
Som jag sa ett försök skulle komma från dig. Men nu är det så att det inte spelar någon roll, slår du på klubban så den går av så ska det vara 2 minuter oavsett om den är gjord av papper eller järn.
Redigerad kommentar
Lindström:
För att inte tala om Lundqvists ständiga slashande
Huge:"Den avvaktande tvåan måste ju ha varit på en fiskrensare och sen åker Johnsson ut för crosschecking i efter signalen för mål."
Ja, det går inte att se det på nåt annat sätt, annars är ju domarna uslare än jag nånsin kunde ana!
sylf: "Nej, nu har jag sett ytterligare repriser och det är nog som Vikegård säger. Klubban ser ut att gå av när Lavander slår tillbaka."
Lavanders slag är sånt man ser i varje närkamp och inte speciellt hårt, det är materialet som gör att klubban går av.
Per HApps:Att zebrorna luktar sprit kan ju inte spelarna göra något åt.
Men hur många hakningar har inte Frö klarart sig från? Inte en närkamp där dom inte hakar.
90Steen_:
Det vore lämpligt om någon kunde trycka ner en puck i halsen på honom, vi har hört nog av hans ordbajsande nu!
vad I HELVETE vad Wikegård hyllar Frölunda!? Han hackar på brynäsarna så det nästintill är patetiskt, vad fan är det för fel på honom?
Man skäms över att han är född i Gävle för i helvete
yngwie:
Du ska se att huge mfl hittar något sätt att rättfärdiga detta och trolla till det så att det är ett solkart domslut.
rafalski:
Inte mer än Johansson har av Brynäs.. Hahaha sorgligt att se..
sylf:
Hahaha, men snälla. Du kan väl ändå inte försvara detta?
Jag som alltid har undrat hur en hemmadommare ser ut. Och nu vet jag.
sverigesradio.se/diverse/appdata/isidor/images/news_images/31/1482706_520_292.jpg
lu93rowa:
-ASG- som i sista matchen mellan Brynäs-Frölunda i serien då menar du, när domarna släppte allt Fiskrensarna tog sig för och visade ut Brynäsare i parti o minut?