Huge:
Jag har sett det flera gånger nu och jag har svårt att förstå varför det blev mål och var domaren hittade utvisningen på frölunda-spelaren? Det ska bli intressant att höra förklaringen senare (om det kommer någon).
Per HApps:
Du menar att domarbasen skulle sluta hålla sina domare om ryggen och agera??
Per HApps:
Det kan jag med göra du vet fruset vatten om du vet vad det är:)
Roger Ramkvist:
Fundera en stund på var det påstås att Jesus gick på vattnet :P
rafalski:
??
Avgjort, nya regler för i år eller gäller det bara brynäs kanske?
Nenne:
jeppp men jag sa jag kan också gå på vatten, vart han gick å vart jag går är två olika saker tror jag i allafall...jag kan se mig som mycket men inte som Jesus hehe
Roger Ramkvist:Jag har huvudvärk! det här var så jävla viktigt. många brutna sviter nu !!
Sen undrar man var alla som skrev negativa kommentarer i första perren tog vägen? inte ens ett, kämpa på nu Brynäs kunde dom kosta på sig. Uselt!!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
mk:Blir jobbigt för Wikegård nu och förklara bort Bif segern när Honken bara ligger på magen & TJ vart bort gjorda av Frölundas matchning av laget..
rafalski:
Allvarligt, tror du DET fungerar..
Akta, jag kanske blir tjurig och hänger här hela kvällen :P
Redigerad kommentar
foppa78:Enligt Wikegård så stänkte Granis in målet pga. oredan som vart efter första målet.
Avd. åfan man får inte spela med fart eller kontra?!
Gurra88: Lycka till med att få folk att förstå det...
Gurra88:
Det är stor skillnad om domare missar en utvisning kontra att de mörkar och ändrar ett domslut (om det var det som hände).
Gurra88:
"Givet att domarna gjorde bort sig vid målet.. Dock är det en solklar utvisning när larsson kommer igenom vilket istället blir reducering .. en värre situation vid första målet helt klart."
Nej nu har du fel. Situationen vid 1-0 målet är fan värre. Tyckte Kenta sammanfattade det bra, det är en sak att missa en situation i spelet, men att ändra ett domslut är bra mycket värre. Riktigt fegt aggerande av Morgan.
Han borde ha dömt klart denna säsong.
Redigerad kommentar
Gurra88:
Larsson la sig som bara Brynäsare kan göra.
Rytter: Läs om läs rätt.. Skrev klart och tydligt att det var en värre situation vid första målet.. Hade inte incidenten vid första målet inträffat hade Larsson fått en två med sig vid en sån situation.. Ganska solklart.
Summan av allt.. Båda resulterar i mål och Frölunda blir inte så drabbade som alla vill få det till. En sak är dock säker att Morgan måste har dömt klart för den här säsongen.
Gurra88:
Det Morgan dock ska ha cred för är att han dyker upp i en intervju och erkänner sitt misstag.
lu93rowa:
-ASG- som i sista matchen mellan Brynäs-Frölunda i serien då menar du, när domarna släppte allt Fiskrensarna tog sig för och visade ut Brynäsare i parti o minut?