lu93rowa: Musiksmak är väl subjektiv?? Jag tycker musiken är hemsk...men du kanske älskar Nordman, vad vet jag?
För övrigt måste Honken vara skadad....annars skulle inte TJ mörka så.
Zappaholic: HAHAHAH vi är det enda laget med bra intro i elitserien, och det tycker hela hockey sverige, kommer ihåg när aftonbladet rankade intron, frölunda fick 5a den som kom 2a fick en 3a och ni låg också på en 3a
Redigerad kommentar
Zappaholic: " Honken skadad/sliten?"
Måste ju vara så, annars så har det brunnit fullständigt hos TJ.
Bissett_19: Men varför lira Svedberg?? Han är inte en matchvinnare på samma sätt som Honken.
Honken skadad/sliten?
Redigerad kommentar
Bissett_19: Jag hoppas innerligt att Honken står ikväll. Hans rutin och lugn där bak är viktig. Svedberg kan spela riktigt bra men han kan även vara urdålig.
Honken ska stå om han är frisk, han är inne i matchserien och har ju spelat fantastiskt bra.
Redigerad kommentar
Bissett_19: Om Svedberg står så blir jag lite sur, varför måste dom mixtra med målvakterna när Honken har varit så bra. Visserligen kan ju Honken känna sig krasslig eller nåt.
Har de bara bytt målvakt ändå så är det skitdåligt tycker jag!
Slajsarn: Vi kan ju hoppas att de tillåter mindre efter samtalet de haft med englund.
Kan även vara så att domarna inte klarar stå emot Kentas gnäll.. Dessutom på deras hemmaplan.
Gurra88:Ja det kommer att skrikas och gnllas idag med.Jag hoppas dock att TJ och Brynäs INTE gör det. Sånt skapar pluspoäng hos domarna.
Nycklarna idag blir BP och De första 10 i matchen. Kan vi freda vår kasse såligger vi bra till. Sen är det ju så att det lg som ligger på oftast får utvisningarna med sig. Slår man bara ifrån sig så kommer oftast utvisningarna som ett brev på posten.
Jajjen: Vi kan nog förvänta oss ett liknande scenario ikväll.
Tycker fortfarande det är sjukt att Frölunda inte fick sitt mål godkänt senast. Jag menar, Kenta såg ju från båset att den va en halvmeter inne.. Stackars Frölunda
Brynäslegenden:Ikväll gäller det att vara med från nedsläpp och inte låta fiskrensarna snurra sönder oss i egen zon!!!
Fyfan jag skulle varit på plats idag men influensan med 40 graders feber i topparna håller mig i ett järngrepp i soffan så det får bli canal + kl 15 idag :-(((
Det jag tycker är sannslöst är att sillstryparnas gnäll får så stor fokus i media. Media får det att verka som om sillstryparna har haft varenda domslut mot sig. Fan är det ingen som sett verkligheten på isen? Jag frågar mig själv om EXPERTERNA är så djävla kunniga eller om de favoriserar sillstryparna i vår kvartsfinal.
Helt fantastiskt att Sne-Kenta fått media och hockey-Sverige att köpa bilden av att Frölunda har haft flest taskiga domslut mot sej. Trots två matcher på bortaplan har man EN tvåa mer än Brynäs. Lägg till att det är Brynäs som spelar med fart, det är Brynäs som har dom kreativa spelarna och ändå har dom alltså bara EN sketen utvisning mer än Brynäs. Hade regelboken använts hade Brynäs varit klara för semifinal ikväll.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar