MarcusElving: Inget mål, inget riktigt läge heller......
Brynäs måste höja tempot ytterligare!!
Välförtjänt 1-0 till Frölunda. Brynäs är alldeles för passiva och låter Frölunda snurra friskt.
Flytta upp spelet nu!
sylf: Ja, stäng detta nu, för i helvete...skicka sillstryparna ur slutspelet. Det enda jag är rädd för är att det blev storseger sist...då kanske de tror att det går lättare än vad det gör...spelarna är proffs men man vet aldrig.
KOM IGEN NU!!!
Bissett_19: Jag hoppas inte att han rävar, Lindholm och Ollas kan nog ställa till mycket problem för Frölunda i deras försvarszon. Dackell? Nä, han hinner inte över rödlinjen innan Ollas och Lindholm har kommit till avslut ;)
Sedan förstår jag inte varför Lavander ska spela med Järnkrok och Silfverberg, Wännström är ett bättre alternativ där tycker jag.
Men vi får se hur kedjorna ser ut på isen.
Bissett_19: kan sätta en slant på att laget ser ut så här
Svedberg (Dansk)
Gunderson Andersén
Ekholm Löf
Jonsson Sundqvist
Carlsson
Dackell Lindholm Ollas
Silfverberg Järnkrok Wännström
Granström Nordquist Widing
Lavander Hansen Johansson
Rohdin
Redigerad kommentar
Brynäslegenden:
137 platser kvar nu, det börjar bli riktit fullt ;)
UPPDATERING TICNET PRICKARNA
197 platser finns nu kvar. Det innebär ifall jag och Erat har räknat rätt att 64 biljetter sålts senaste timmen, hockeyfeber!
Fullsat arena och semi platsen kan säkras. Lever jag drömmen?
Har i min 12 åriga Brynäskarriär aldrig upplevt en semifinal, dags för detta nu!
MarcusElving:
Till och med jag ska gå ikväll. Loge. Mums!
MarcusElving: Det finns just nu 261 platser kvar till matchen. Nyss räknat prickarna ;)
Det finns cirka 200 sittplatsbiljetter kvar till kvällens match, vi kan räkna med lapp på luckan med andra ord!
Ikväll så uppmanar jag klacken att bua ut Pebben Axelsson! Därmed visa Pebben att det är helt oacceptabelt tilltag mot våran stjärna Järnkrok förra matchen!
Snart så rullar man väg mot Gävle till Läkerolen!
GULDET SKA HEM!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Bissett_19:
Det går aldrig att vara lugn som Brynäsare. Honken borta alltså.... Inte för att det nödvändigtvis behöver var negativt men men.
3 matchbollar känns ju jäkligt najs, men förlust i kväll och det blir tufft igen.
Blir en ångestfylld resa i kväll igen är jag rädd för...
Redigerad kommentar
MarcusElving:Hej på er alla Brynäsare , har nu varit i Thailand i över 2 veckor och det är en satans pina att inte vara hemma nu när det är hockey fest ,
Jag och frugan får följa med på radion via datan men fyf.. så närvöst det är , spec då matcherna börjar kl 01.00 på natten å efter en lång dag i hettan så är det tungt ,
I natt håller vi alla tummar på att sillstryparna får packa ihop för denna gång så kommer vi hem lagom till semin börjar ,
Rogga
Ni som brukar sitta och räkna prickar på Ticnet,hur ser biljettläget ut imorgon?