Sällan har man varit så här lugn 6 min in i sista..Snacka om att vi är ÖVERLÄGSNA ikväll
Grabbar är denna match 1 värdemätare var vi har Svedberg någonstans? Vem står i nästa
Redigerad kommentar
Eh...Klockren match. Fy fan va skönt ! Hur är det med Larsson ??
Stecklarn:
Att som västkustbo få se Brynäs krossa FHC med 5-0 är så fantastiskt skönt så det går inte att beskriva, tack Brynäs och skål ta mej faan!
Visst är det så att privatpersoner kan göra anmälningar till Disciplinnämnden? Pebbens armbåge på Järnkrok borde prövas mot Brottsbalken.
Och vad Sne-Kenta hade ont när han var tvungen att säga att Brynäs var bra idag. Annars handlade det mest om att Frölunda bjöd på målen.
Nu blir det fullsatt på måndag?
Redigerad kommentar
Peja: Låt oss glädjas riktigt åt insatsen i kväll. Det är dock lätt att ramla i fällan och tro att det är klart. Hoppas för min del att det är klart men BIF borde nollställa sig inför nästa match annars kan det bli en obehaglig överraskning. Ingen här hoppas på det förstår jag men risken finns.
Tror ändå att vi tar även nästa och får en välbehövlig vila för kurering.
Peja och Bisset_19: Håller på att göra Irish Coffe här samtidigt för att fira segern. Då borde Larsson ´vara tillbaka snart igen.
Han har inte lyckats så bra om jag hade väntat mig men där har v i en bra sparkapital för semifinaler och ..... och...
Peja: Onekligen hade vi "oflyt" med domsluten i den matchen. Lillkenta hade förmodligen en del påverkan på domarna.
Nu verkar det som om domarna har hittat en rätt nivå på bedömningran. Hoppas att det fortsätter så.
fiskrensaren kahnberg är han med ?