1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 746591 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Mora

Sv: Brynäs-Mora
Kahn: Näe,vi tar Phillips oxå,Bommen ska ingenstans.Han kommer att bli bättre och bättre.

96 Artisten: "Bommen" ersätter vi med Chris Phillips.

70 Rodrigues: Fast jag håller med dej om att Kupan ska vara sjunde back!!!

Bissett19: Va? Så lät det inte på kommentatorn på webbradion igår iallafall..

70 Rodrigues: Varför så många positionsändringar när vi vann,nä man ändrar inte ett vinnande lag...........

Kahn: Har du läst matchbetyget i AB idag,Casselståh fick fem plus!!!

Kahn: Bom-Bom måste bort! Jag är inte nöjd innan han slutat ta onödiga utvisningar = lämnat klubben.

70 Rodrigues: Jag skulle bänka Casselståhl och sätta in Karlsson istället. "Kupan" och "Cassell" skulle bli matchobservatörer annars så ser din uppställning mycket bra ut.

Så här vill jag se laget på torsdag:

Målvakter: Holmqvist(Korhonen)

1:a Sjödin-Casselståhl Viitakoski-Miettinen-Luovi

2:a Sulku-Andersson Dackell-Wahlberg-Soling

3:e Boumedienne-Johansson Malmström-Lind-B Danielsson

4:e Kuparinen- Molin-Johansson-N Danielsson

bradberry: Med tanke på vad mycket skit vi fått från alla håll under hösten så kommer vi leva på "hahavadsaninudärficknimentaliteten" länge än.

Stigsson: Har jag väl aldrig sagt/skrivit! Klart ni ska tycka om ert lag. Men sluta gärna med den där "hahavadsaninudärficknimentaliteten"!!!! Snälla...!! Ja! Ni är bra! Ja! Ni var underskattade! Fast utan lockouten tror jag ärligt ni fått det svårt ändå..... Förresten svårt kan det bli ändå. 50 omgångar vet du.........

bradberry: Alla andra får tycka bra om sitt lag men inte vi. Varför det?

Stigsson: Pallar knappt den dryga självgodhet som smygit sig på alla (?) morafans...... Storhetsvansinne månne...? Vänta ni bara!

Ahlbom: Ajdå....

Stigsson: vänta och vänta mora har ett relativt starkt lag och brynäs måste göra mål för att kunna ta poöng

Det är lugnt. Det är ju bara "Väsby-varningen" Mora som kommer på besök. Luta er tillbaks ni och vänta in dom tre säkra poängen.

Jompe: Bara det inte blir något hjärnsläpp som det blev efter vinsten mot SSK när man åkte på pumpen med 0-2 mot MIF på hemmais!! Segern igår satt så skönt, förhoppningsvis så fortsätter grabbarna att kriga på torsdag med!!

Segern igår var ju bara så skön. Gissa om det gjorde susen för stämningen i truppen att slå Lule borta. Mora på torsdag blir livsfarliga men jag tror vi har en god chans att kriga ner dom även om de har en enorm moral och kämpaglöd. Finns ju en drös gamla Brynäsare i Mora som säkert vill visa Gävlepubliken hur bra dom är.

Vad gäller nyförvärven så är det väl bara Aftonbladet som sagt att Sundlöv ska skriva kontrakt med två spelare. Själv duckar han och någon annan information har vi inte fått från klubben. Vi får la se vad det blir i slutändan.

Roxio: klart att vi nu vinner mot mora fast två matcher i rad? det låter inte som brynäs det :(

Brynäs-Mora
Hur skall vi nu tackla Mora på Torsdag ? Brynäs chock öppnar och tar död på tillställningen innan folk hunnit bänka sig.-;) Är ju ett scenario. 3-0 på de 1:a 5min. Målskyttar Whalberg, Molin, Lind...Drömma får man ju!

« · 443753