Brynäs - Rögle
« Föregående · 1213745 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Rögle
Ja, jag tror vi drömmer...
17-3 i skott!! FFS, Brynäs skjuter ju TOTALT 17 i en match i normala fall..
Sundström verkar äntligen ha hittat tillbaka till den kvalité vi vet att han har!
17-3 i skott!! FFS, Brynäs skjuter ju TOTALT 17 i en match i normala fall..
Sundström verkar äntligen ha hittat tillbaka till den kvalité vi vet att han har!
90Steen_: ...o Timrå 4-0...
Känns skönt att jag satte en tvåhundring på Brynäs och Timrå i förmiddags!
:-)
Känns skönt att jag satte en tvåhundring på Brynäs och Timrå i förmiddags!
:-)
Sundström fick sista baljan för er som inte ser matchen.
Sicko sicko sicko vilken målrush..
Sicko sicko sicko vilken målrush..
Sundström är stark som en jävla BJÖRN!! Omöjlig att ta pucken av, jag tror Sundström får målet..
MarcusElving: Norda 4-0 :-) alt Sundström... skitsamma målen räknas
Redigerad kommentar
65selander: Nej, hittills är det väl spenderade pengar.. Hoppas det håller i sig..
MarcusElving: Ett fantastiskt avslut, han hade 2 st att spela till, varav en hade fått tom kasse, men satte den hur snyggt som helst!
Vädrar man en sexnolla igen eller?
Tycker det känns livsfarligt varje gång de störtar mot mål nu.. Sjuk skillnad i självförtroende på ALLA forwards nu jämfört med för 10 omgångar sen.
Tycker det känns livsfarligt varje gång de störtar mot mål nu.. Sjuk skillnad i självförtroende på ALLA forwards nu jämfört med för 10 omgångar sen.
Ja, blir det oavgjort idag så vette fan vad jag gör.. Nu kan vi tävla lite med Timrå ist, de gjorde nyss 4-0..
sylf: jag ska nog sitta kvar på muggen lite längre i fortsättningen. 2 mål på en vända.
MarcusElving: Dags för Dackell att lägga av nu. Han hänger ju inte alls med i svängarna.... :-)
Lindström: Hahaha va fan händer? Det måste vara fel på webradion, där påstår dom att det står 3-0 till BRYNÄS. Hahahaha
Var i helvete hittade vi Effektiviteten nånstans!?! :D Underbart!
Redigerad kommentar
A_x_e_l: T-v-e-k-l-ö-s-t Kokko, Kudroc satt bara i utv.båset, Kokko känns betydligt stabilare med en högre nivå.
90Steen_: Alla som sågade Sundlövs värvning av Kokko får äta koballe.
Redigerad kommentar
« Föregående · 1213745 · Nästa »