Dackell kommer hem ?
392332 · Nästa » Till forumet
Sv: Dackell kommer hem ?
Tordan: Oj oj oj...här är nästan lika dött som i likkistan (Gavlerinken). Timrå dominerar på isen, på läktarna och bland hemsidorna med supportrar som lever för laget året runt, dygnet runt!!!
Sv: Dackell kommer hem ?
Makkan: Ryktet ang barnomsorgen dök upp för länge sedan men nu när det kommer upp i tidningarna då börjar det bli intressant!
Attans att det skall vara så långt till Augusti..
Attans att det skall vara så långt till Augusti..
Dackell kommer hem ?
Saxat från GD/AB.
"Brynäs vågar inte tro det än - men visst kommer Andreas Dackell hem igen till hösten.
Dackell säger nu:
- Ja, det blir nog så, jag har redan fixat med barnomsorg till hösten."
Hoppas Hoppas.
"Brynäs vågar inte tro det än - men visst kommer Andreas Dackell hem igen till hösten.
Dackell säger nu:
- Ja, det blir nog så, jag har redan fixat med barnomsorg till hösten."
Hoppas Hoppas.
Kan bero på att de flesta BIF-diskussionerna förs på Hockeyforum i stället för här...