Brynäs IF

712978 inlägg · 7953 ämnen

Entre låt 10/11

1282640 · » Till forumet


Sv: Entre låt 10/11
Peja: Hoho +1 på de!!
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
foppa78: Den var väl häftig när Brynäs var häftiga... Dvs början av 90-talet.
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Början på 2 unlimiteds tribel dance med några ändringar hade varit en grym entrelåt!
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
hahii: Swedish hosuse mafia sorry för sent svar
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Skitstöveln: Ja, det har jag också reagerat på. De borde kunna mixa ihop allt på ett bättre sätt..
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
MarcusElving: Mm, jag hatar när det är flera olika låtar. Blir sådana "hopp" :/ inte bra!
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Skitstöveln: Ja, jag förutsätter att det kommer ett nytt intro när de nya grejerna är på plats. Nuvarande intro på kuben är ju samma som förra säsongen.
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Nog lär det bli ett helt nytt intro när nya kuben + ice projection är på plats?

För introt i nuvarande form är enligt mig rent ut sagt - BEDRÖVLIGT!
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
jompa_19: Vilken av dom ?
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
hahii: den e grym
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Tycker att Frölundas intro var bättre än Brynäs
Kommentera


Sv: Entre låt 10/11
vad heter årets låt ?
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Jag vet inte om något annat lag har den men du hast-rammstein är en skit bra tagga-till-låt
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11

hahii: Introlåten var dålig, håller med! Det var ju samma intro på mediakuben som förra säsongen också, de har väl inte gjort något nytt eftersom den nya tekniken med Ice-projection ska komma på plats under säsongen.. De gör nog ett nytt intro som ska visas över isen sen.

Jag längtar tills nya mediakuben installeras också. Jag satt högst upp på övre läktaren senast och såg helt ärligt inte ett skit på repriser och dylikt. Platsen var kanon annars, jag fick en bra överblick.

Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
emme_b: Domaren dömer inte bort målen som videogranskas. De kollas centralt och sedan får domaren besked om pucken varit inne eller inte. Den här gången tog pucken i stolpen.

Det borde du ha sett på Brynässpelarnas reaktion. Det var inte nån som trodde den var inne.
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
hahii: håller med dig fullt ut. vet du om de var mål för brynäs igår? jag var på plats men de var så rörigt framför mål så. sen dömde ju domaren bort den, tycker speakern kan tala om varför dom dömer bort målen så att vi inne på arenan vet varför.
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Vad tyckte ni om den nya entré låten ? Själv tyckte jag att den inte var bra. Den var inte svängig utan bara rörig, passade inte som intro helt enkelt. Förra året var bättre!
Kommentera


Sv: Entre låt 10/11
70 Rodrigues: nä
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Skitstöveln: man borde veta vilken det är :ppppppp
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
henke1: vad menar du med att vara ute?
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
1 vecka kvar tills det startar borde inte entrelåten vara ute nu ????
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
70 Rodrigues: Lätt Kingar ju sönder med den låten :D
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
70 Rodrigues:Oj vad dyrt det skulle bli för Brynäs.. NFL är ju så giriga att det är sjukt
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Det här är tungt o bra, spelarna kommer in 0.59 :-)
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
ingen skulle bli gladare än jag om det här blir årets intro, spelarna kommer in 0.49
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
GävleLasse:

MITT DRÖMINTRO ÄR "THE WINNER TAKES IT ALL" GIVETVIS DILEVAS VERSION
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
bradberry: Den ska helt klart spelas nu med.. Det gäller ju att välkomna motståndarna på rätt sätt ;)
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Den här körde dom på 80-talet. När motståndarna kom in först...
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
hahii: Ingen jävla metall tack.
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11

hahii: Frågan om introlåt var på tapeten förra året, och jag pratade med Henrik Harrysson, som sysslar med produktionen kring detta. Svaret, som alla tidigare år, är att det är spelarna själva som väljer introlåt och det kommer de att göra även i fortsättningen. Så introlåt är i stort sätt omöjlig att ändra på, men förslag på musik i andra sammanhang går ju alltid att påverka. Det är bara att skicka in förslag skulle jag tro.

Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Joo, Self vs Self är ju den bästa metal låten på länge. Båda är så sjukt bra.
Hittade Self vs Self med bättre kvalle och så här låter den på riktigt :)

Man kanske ska skicka ett mail om förslag till intro låt... Vet ni vem som har ansvaret ?
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
hahii:

Jo, den är ju det men fanns ju ingen hel version av den med hyffsad kvalité ute på tuben :)

Apropå The Vulture, helt sinnessjukt bra låt det med men trodde ni var inne på Metal temat så rekommenderade den andra ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
hahii: Vore sjukt najje med den låten :D !!!
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Den här skulle jag vilja ha!
Börja på 30 sec, Spelarna kommer in 58 sec.
(Finns i spotify med mycket bättre kvalitet)
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Kostiainen:
Den där klippet är mycket snabbare än orginalet vilket är synd, Den är mycket bättre på riktigt.
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Kostiainen:
Älskar den låten, finns ingen bättre
Kommentera

Sv: Entre låt 10/11
Ärligt talat så tror jag inte detta är rätt forum för förslag av intromusik. Mejla Brynäs istället...
Kommentera


Entre låt 10/11
Lite tidigt kanske men kan vara roligt om någon har något förslag :D





DENNA SKULLE FUNKA

Redigerad kommentar

Kommentera

1282640 · »