Femmor när alla är friska!
119395 · Nästa » Till forumet
Sv: Femmor när alla är friska!
mannenra:
Det vore verkligen begåvat. Framtiden utanför truppen och Nylander, Wågström, Danielsson som fjärde line. Dessa tre herrar har nått senit för länge sedan.
Huva
Det vore verkligen begåvat. Framtiden utanför truppen och Nylander, Wågström, Danielsson som fjärde line. Dessa tre herrar har nått senit för länge sedan.
Huva
Femmor när alla är friska!
MV:
Ram
(Asplund)
1a:
Djoos-Rehnberg
Anger-Miettinen-Bergqvist
2a:
Sjödin-Latinen
Molin-Larsson-Soling
3e:
Johansson-Petré
Karjalainen-Kyrö-Luovi
4e:
Andersson-Pekkala
Nylander-Wågström-Danielsson
Spelar ej:
Lundström
Jobs
Mårs
Floberg
Östlund
Ram
(Asplund)
1a:
Djoos-Rehnberg
Anger-Miettinen-Bergqvist
2a:
Sjödin-Latinen
Molin-Larsson-Soling
3e:
Johansson-Petré
Karjalainen-Kyrö-Luovi
4e:
Andersson-Pekkala
Nylander-Wågström-Danielsson
Spelar ej:
Lundström
Jobs
Mårs
Floberg
Östlund
Du förespråkar samma modell som Färjestad?
Låt "någon" annan utbilda juniorerna och blir de tillräckligt bra så kanske de får spela istället för nån finne eller begagnad svensk!
Har man nån ung kille man tror på får man för i h------ spela dem tillsammans med någon som har någonting att lära ut.
Tre juniorer tillsammans har lika hög utvecklingstakt som en sengångare. In med dom där det finns lite att lära.
SK, Esko, Janne Larsson, Roger Kyrö och Miettinen har ansvaret att utbilda nästa generation som skall ta över när de försvinner. Det kan man inte lägga på någon halvtaskig juniortränare som har fullt upp med att hålla sig och laget kvar i högsta juniorserien!