70 Rodrigues:
Jag ber om ursäkt för mitt slarviga inlägg.
Hel ett antal matcher.... förberedd inför ett antal matcher... samspelt med de övriga i defensiven ett antal matcher menar jag så klart.
Nån garanti att Robin blir en värdig utmanare till Honken lämnar jag inte.... men jag tycker han kan få en fair chans att prestera. Det är ju ändå Brynäs som betalar hans lön än så länge.
Tväst:"Hel, förberedd och med ett försvar framför sig värt namnet!!!"
Så han var skadad igår, det förklarar ju isf hans usla insats.
70 Rodrigues:
"tunnsått med kommentarer från Rahmanhängarna"
Jadu..... jag läser det här forumet varje dag, med nåt undantag nån gång. Vem är det du sorterar som Rahmanhängare?? Kan inte påminna mig om ett enda inlägg som reservationslöst hyllar Robin....
Är det möjligt att du förväxlar anhängare med oss som tycker att han kan få ett antal matcher för att komma in i tempot o läsa matchsituationerna?
Hel, förberedd och med ett försvar framför sig värt namnet!!!
När känner sig en målvakt tryggast o med i matchen tror du? Med 51 skott emot sig eller 17?
Roger Ramkvist: Tack för svaret ! Lite mer info än det som står på Brynäs hemsida.
Till er som såg matchen ikväll, hur såg spelet i stort ut ? Var det bara Rahm som bjöd in Skansen eller var försvaret darrigt ?
Redigerad kommentar
Enaranger: eftersom jag var med när vi fick TV2 så ska du vara jävligt glad att du fick se något alls .
Redigerad kommentar
foppa78
Rahm kändes väldigt osäker ut, så bra jobbat i laget att reda ut detta trots denna målvakt. Såhär får det inte fortsätta!!!
maddog1970:
Ja tv-bilderna från den första månlandningen var ju inte de bästa.
Men de var ju fortfarande av bättre kvalitet än vad jag hade i den här matchen.
I alla fall fler rörliga bilder.
Att ordbajsaren inte vill se det alla andra ser kommer ju inte direkt som en skräll.
Tydligen ser alla spelare kanon ut på text tv, kanske är där man ska följa Bif ifrån...