Brynäs IF

715122 inlägg · 7953 ämnen

Frölunda - Brynäs IF | 27/10

« · 602280 Till forumet


Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Nu jävlar får Brynäs skärpa sig ! Även om det inte kommer bli lätt borta mot Frölunda så vill man se bättre spel iaf !! Mitt tips: 3 - 2
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
90Steen_: Håller med dig, defensiven har väl varit ok, men vi måste bli mer effektiva framför mål om vi ska ha en chans i morgon. Mera skott på mål vill jag se från Brynäs sida. Alltid är det väl någon puck som kan trilla in i mål. Hoppas jag i alla fall.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
brynästigern: Från AB: De Intervjuar Leffe Boork:
Orolig?
– Nej, det gäller att försöka se ljuset i tunneln. Svackor kommer alltid under en säsong.


Karln har så rätt inställning som behövs. Hoppas nu bara att vi supportrar har samma inställning som honom och inte gräver ner sig nu efter några förluster...


Vi kommer att börja vinna dom tuffa matcherna snart igen.
När vi möter Topp 4 Gänget, då ska vi bara vara glada att vi spelar jämt samt kanske tar 1 pinne.
Men det är lagen från placeringarna 5-12 vi ska ta poäng och vinna mot.
Se fram imot dessa matcher med bravud och ha rätt inställning till dessa matcher.
Har vi rätt inställning,då smittar det av sig på laget så då kommer de vinna. Allt går från Supportrarna till laget/klubben.
Är vi positiva ocxh visar det så blir laget smittat av oss och börja vinna.
Ganska enkelt..

Forza Brynäs !
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Macile: Det är väl klart att vi bör klå lagen som ligger på plats 5-12 men det skadar inte om vi kan ge lag som Frölunda och LHC på nöten i en del matcher också eller hur?
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
brynästigern: Nä det stämmer. Det är tufft men det är inte omöjligt precis..
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Macile: Det blir sex backar imorrn,Simon Skoog skadade sej på träningen idag så han står över.................Sicken osis*L*
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bissett19:Skadad säger du...
Hur pass illa då?
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
brynästigern: Satte sej tydligen på tummen på dagens träning,så tummen sitter väl kvar i arslet:-)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
Vem skall ni ha som hack kyckling i morgon då?
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
65selander: Det ska nog gå att gräva fram nån ;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
65selander: "Vem skall ni ha som hack kyckling i morgon då?"

Dig Selander, Dig och ingen annan ;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
GävleLasse: Jag ställer upp så slipper spelarna känna trycket från ett drev läktarcoacher :-)

Att ni inte tar över ett pojklag och överför era ideér på så får vi se om ni
överlever första matchen innan föräldrarna leker huliganer.

Föräldrarna kräver också framgångar och att pojkspolingen som åker på lädret skall vara draftad utav ortens stora klubb innan han kan knyta grillorna själv. (obs! detta är menat som ett skämt)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
65selander: Hehe.. ja, jag kanske skulle kunna ta över Hille Åbyggeby's A lag... de verkar behöva all hjälp de kan få just nu. *L*
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
GävleLasse: Dem ligger ju bara under med 1-6 efter halva matchen mot Valbo,Jocke Lundström i Valbokassen har en lugn kväll*S*
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bissett19: Ja det går tungt för dem med 10 torskar av 10 matcher med en målskillnad på 14 65.. INNAN kvällens match som nu står 1-7 ;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
GävleLasse: Känns som första kvällen för säsongen jag inte sitter klistrad vid sportradion. Hör väl till dem som trodde att det skulle bli noll poäng mot de fyra stora inför säsongen så att jag är inte förvånad. Tillhör väl en av dem (finns det fler?) som är nöjd med det ultradefensiva bortaspelet som håller ner förlusterna. Hellre 3-0 än 8-1.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
96 Artisten: Korhonen i mål ikväll tydligen. Det ska bli intressant att se vad Brynäs orkar förmå i kvällens match. Det skulle vara positivt om Brynäs kunde vara lite mer effektiva i sina powerplay och stod upp mer i mittzonen.

Nyckeln till kvällens match är att inte tillåta sig att bli bortscreenade i egen zon som de blev hemma i Gavlerinken.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
GävleLasse: Det enda som gäller ikväll är full fart framåt från början, smälla på utav helvete och skjuta, skjuta, skjuta, kan ju hända att Salo nickar in en och annan puck :-)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
GävleLasse: Äntligen nån som skriver om Hockey..........Bra med Markus i kassen ikväll,har för mej att han stod mot Frölunda förra året då vi hade 1-1 med bara några minuter kvar,men sedan gjorde Frölunda två snabba på slutet!!Hoppas att Markus kan spela lika bra ikväll,det kommer att krävas!!

Sen får man ju hoppas att Boorken använder sej av en liten annorlunda taktik,än att bara stå med fyra man på egen blå och vänta........han antydde i dagens GD att han skulle vaska om i femmorna,så vi får se vad Boorken har i rockärmen!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
70 Rodrigues: Då blir det ju avblåst för skott på hjälmen ju:-))
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Någon gång måste ni ju vinna mot Frölunda så varför inte i kväll.
För jag tänker chansa på en två på lången till oddset 6,25
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Mr pesemist: 7,25 på Expekt.com,tänkte dunka hela månadslönen!!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bissett19: Goa odds man kanske skulle börja sätta en hundring på Brynäs vinst varende gång dom möter VF tills dom vinner :)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10

mok:

Varför gå in i något som man vet kommer bli en förlustaffär?

Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Poffa: Lotto-Erik på Gotland gick väl också in i en stenklar förlustaffär.
Och kammade hem 122 miljoner.... :-)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10

Huge:

Chansen att vinna 122 miljoner på lotto är större än att Frölunda förlorar mot Brynäs i kväll.

Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Poffa: Ja, det var ju det jag försökte säga: att chansen finns trots allt.
Man skall inte förakta slumpen.
Fråga Salo och Vitryssland... :-)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Poffa: Hörru din spelgalna datamupp sätt pengarna på Brynäs så skall du se att det bär sig fortare än att du skall slösa pengarna på en Lotto-kupong.

Förövrigt så vinner nog Brynäs mot Frölunda fortare än ni vinner SM-Guldet.

Det är sådana här inlägg som man inte skall besvara för att bibehålla sämjan i en GB.

ps/Trolle bitte nicht füttern!
 
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
65selander: Ja, vad svarar man på ett sån´t inlägg?
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
65selander: Det är bara ettor och nollor. Betyder ingeting när allt kommer omkring.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Poffa: Exakt hur stor är då chansen att FHC vinner 18 raka mot BIF? Jag lovar dig att den inte är stor!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
JanT: STOOOOR!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Jag är faktiskt säker på att om boorken vaskar om i femmorna (om han nu gör det) så kan vi nog skrälla! Jag tror på 3-2 till oss Malmen,Dackell och Sjödda nätar!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Cassel borta ur dagens laguppställning enligt swehockey. 5 backar kvar. Viitakoski står nu som 6:e back. Hmm de redan mikroskopiska chanserna försvann in i mikrokosmos...
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Teppo: Boorken har vaskat om ordentligt!!

MIETTINEN, Tommi 19. BÄCKSTRÖM, Nicklas 10. AARNIO, Antti
4th Line

--------------------------------------------------------------------------------

21. MOLIN, Ove 11. ALMTORP, Jonas 14. MÅNSSON, Mathias
3rd Line 3. JOHANSSON, Daniel 39. VIITAKOSKI, Vesa

--------------------------------------------------------------------------------

12. DACKELL, Andreas 36. LIND, Mikael 23. DANIELSSON, Björn
2nd Line 8. ÖHRSTEDT, Martin 7. SJÖDIN, Tommy

--------------------------------------------------------------------------------

9. MALMSTRÖM, Henrik 62. WAHLBERG, Mikael 27. SPETS, Lars-erik
1st Line 22. SUNDQVIST, Jörgen 29. LAVINS, Rodrigo

--------------------------------------------------------------------------------

Goalkeepers 1. HOLMQVIST, Johan
25. KORHONEN, Markus
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bissett19: Ja det lär vara slitna killar vi får se på Lördag, hoppas bara att de får ut lite av slitet.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bissett19:

Varför får Bäckström spela i 4:e?? Är inte han bättre än tex Wahlberg..??
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
JanT: Ja, chanserna att brynäs skulle vinna mot frölunda idag är väl ungefär lika stora som att frölunda skulle vinna ytterligare 17 raka mot brynäs. Jag tror knappast snittet på 1 mål/bortamatch kommer att stiga så mycket ikväll... Hoppas dock som ni andra här inne på någon poäng trots tuffast tänkbara motstånd.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
Brynäs suger...
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
mattias - 74: Bäckström har väl dippat lite de senaste matcherna,men han ä ju trots allt bara 18 bast,men han kommer bli riktigt bra!!

Wahlberg är ju våran förstecenter är det väl tänkt,men för närvarande spelar han ej som en sådan!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Bissett19:

Det jag sett av honom gör att han inte ens platsari leksand :-)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
65selander: Suger dom så duger dom....eller hur det nu var....
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
Jag har börjat heja på Djugården nu.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
65selander: Själv håller jag på Tierp
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
65selander:

Jä*la medgångssupporter :-)
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
65selanders kompis: Lämna tillbaka telefonen nu!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
wap.hockeysnack.com
Lämna aldrig mobilen på jobbpuben. Då Dyker trollena upp, Djurgårdarde till köpet
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
lillovechkin: Så du TROR på vinst....? Det är ju nästan gulligt......
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
65selander:
Äh alla vet att du håller på att bli Djurgårdare nu, ryktena surrar för fullt här uppe.
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
TIKbiff: Trodde aldrig att vi skulle få brist på backar i år!
Kommentera

Sv: Frölunda - Brynäs IF | 27/10
Busen:
enda med anknytning till backar 65selander skulle klara av är Öl...
ni är ju ett släkte för sig brynäsare,,,kanske kålsupare?
tänker bara på alkohol
Kommentera

« · 602280