1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446116 inlägg · 7967 ämnen

Gameday

Sv: Gameday
{8399}:

Daniel Sandström i Arbetarbladet skriver vid dagens rapport från BIF-träningen:
"Ingen aning men Madhawk nämnde hans namn i sin podd med Sanny."

spolaisen: Är han en back ;-)

spolaisen: Vad har han i kikaren tro ?

Treklövern1912:
målvakt
Leksand var intresserade av honom i maj
han är registrerad för sin moderklubb just nu

Treklövern1912:

hög lön

spolaisen: Brynäs ?

Hade varit kul med Hudacek. Nånting som vi dock vet med säkerhet är att Janos Vas blev ledig på marknaden idag.

{2064}: J20 har ju lite liknade problem som A-laget, målvakter som släpper in var och varannan puck. Hade förmodligen legat i mitten av tabellen med en målvakt som levererat. Blir ju det klassiska hänga med huvudet när varenda puck går i och då blir det svårare att leverera offensivt.

Treklövern1912: De luras med rubriken. Om du läser i slutet syftar han på att han inte vill jobba hos något annat än CMore, inte huruvida han ska sluta eller inte.

spolaisen: Tror Hudacek hade varit en bra värvning. Stabil nivå med stabila siffror många år i rad. Dessutom en riktig karaktär som nog tillför mycket utanför isen också!

Brynäsgubbe: Det är du som missförstår, det lutar åt att han slutar på Cmore och han kan inte tänka sig att jobba för något annat TV bolag.

{8399}: Nej, jag missförstår ingenting. Finns ingenting som antyder att han är inne på att sluta. Snarare tvärt om.

"Jag är jätteglad över att ha det här jobbet"

"Jag har flera bra alternativ, men jag vill understryka att jag trivs med jobbet, att vara ute hos klubbarna och att jag inte skulle ha något emot att jobba några år till."

Han har fått jobberbjudanden, som vi vet (Brynäs bl a), men gillar jobbet på CMore och vill inte jobba hos någon annan kanal, men säger att han lämnar dörren öppen.

Brynäsgubbe: Har du lyssnat på podden?

{8399}: Nej. Låt gå om han säger något annat där, men det framgick inte i artikeln iallafall.

« · 2240173