1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446641 inlägg · 7967 ämnen

Ge fan i Sundlöv.

Ge fan i Sundlöv.
Han är en legend, han har värvat flera stjärnor, han har gett Jämtin en snyting. Kanske inte världens bästa Sportchef (no understatment) men det som skrivs här i gästboken är fan i mig mobbing.

Kanske inte så mycket att bry sig om då Sundlöv säkerligen är både snyggare, smartare, kompetentare och mer framgångsrik än de loosers härinne som förtalar och svartmålar vår käre Sundlöv.

Sv: Ge fan i Sundlöv.
arnio: Ett ord i rättan tid.
Helt rätt att han kanske inte är världens bästa Sportchef men absolut en av ES skickligaste, om man ser till de resurser han oftast har att jobba med.
Mobbningen är tyvärr bara en del i det trista fenomen som förekommer öht på nätet där man som osynlig person bakom en datorskärm känner sig säker och vräker ur sig saker som man aldrig i livet skulle våga säga till sitt mobboffer ansikte mot ansikte.
Fegt och ouppfostrat, det är vad det är.
Förutom att kritiken mot just Sundlöv dessutom är helt felaktig i sak.

Huge: Ja gud vad det är synd om Sundlöv. Tänk att så många är så orättvisa mot våran sportchef, fy skäms!!!!

70 Rodrigues:

Instämmer! = )

Beror väl på hur man framför kritik också. Mobba ska man naturligtvis inte göra, men åsikter ( även i form av krititk ) bör man få framföra. Jag önskar fortfarande Sundlöv utbytt mot en mediasmartare person, alternativt att någon annan blir ansiktet utåt. Men det låter sig väl inte göras då media kontaktar sportchefen. Sen finns det säkert sämre sportchefer inräknat alla variabler.

Vet ingen tidigare sportchef som svartmålat Brynäs klubbmärke så mycket som Sunklöv. Då skiter jag faktiskt fullständigt i hur snygg han är som nån skrev.

Gurra88: Han är väl också den enda SC vi haft...........

Gurra88: Äh vadå svartmålat Brynäs? Att det skrivs om Brynäs i blaskorna är bara bra, speciellt när det inte handlar om vår taskiga ekonomi. Slagsmålet i struten visar att Brynäs inte viker ned sig inte ens utanför isen och att åklagaren funderar på att väcka åtal mot Jämtin visar bara att det var Jämtin som var ett svin.
Souvrumuvori, Kahnberg och Brendl är härliga värvningar av Sundlöv och nog tycker jag att tränarna och de inom organisationen som fuckat upp ekonomin bär minst lika stort ansvar som Sundlöv när det gäller Brynäs taskiga resultat på isen. Sundlöv kan inte trolla med knäna om nu nån trodde det.
. Sundlöv inte helt kass och han är djävligt cool, vår egen luffare.

arnio: Man kan svartmåla klubbmärket även som supporter.
Det har många härinne visat...

Huge: Ja, det är förvånansvärt ofta man ser "fans" härinne kasta omotiverat mycke skit mot Brynäs IF för att i nästa andetag hylla andra lag och dess spelare.

Såna personer kommer jag aldrig kunna relatera till. Det gäller att stå upp för sitt lag.

O andra sidan känner man sig nästan tjatig, det lär väl aldrig ändra sig ;)

Kanske ni skulle ha väntat ett tag med att dömma Sundlöv. Nu ser det ut som att det är Jämtin som är skurken.

« · 1161612