Brynäs IF

713937 inlägg · 7953 ämnen

Här får man klaga på LJ och andra!

« · 1526777 Till forumet


Här får man klaga på LJ och andra!
Ja eftersom tydligen får man inte se dåliga saker då vi spelar sämre än Växsjö och vinner och 2 kedjor är "helt" osynliga under en match
 Eftersom jag var ett pucko för jag skrev att LJ borde bänkas för attt han har varit så dålig i 1,5 år och ska vi ge alla den chansen så var det tydligen fel?
Hoppas alla fattar att här får man skriva om vad brynäsarna gör dåligt FAST dom vinner! Ni som tycker det är jobbigt och läsa att "vissa" brynäsare är dåliga gå in på fb för där finns det bara alibi brynäsare som kanske du också är som bara ser kortsiktigt att det gör inget det var bara en match. Men jag kräver som brynäsare att det fixas direkt ingen jävle ska få träna in sig genom att spela 15 omgångar i elitserien. Måste säga att höra fasen säga att det är okej att Lj spelar på denna nivå för att han har varit skadad är ju som en blind som leder en döv person!
TACK FÖR MIG HOPPAS ALLA FATTAR NU MAN FÅR SKRIVA SAKER OM BRYNÄS SPELARE SOM INTE BARA ÄR PÅ . Det kan ju Huge och alla andra alibi brynäsare göra!
Kommentera

« · 1526777