Brynäs IF

713373 inlägg · 7953 ämnen

Hockey VM 2011

1379740 · » Till forumet


Sv: Hockey VM 2011
Zzz: Han uttala sig innan vi fick besked om Bäckis. Majoriteten av Svenska NHL spelare tackar nej, eftersom dom är slöa och har ingen stolthet för sitt fosterland.

Bäckis ville men fick inte av Caps. Så jag är inte längre besviken på Bäckis och det är nog inte Wikegård heller, kan jag lova.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
arnio: Ja och det ar väll ingen större överaskning. Det är ju ganska tydligt att skadan stört honom hela säsongen även om han själv inte vill skylla på det.

Jag blit så trött på Wikegård ibland. Bäckström har aldrig tackat nej till trekronor tidigare och när han gör det så litas det inte på att han har vettiga skäl. Wikegård är en pajas.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
Erat: Ingen Bäckström i VM men det var inte hans val.

"– Jag skulle jättegärna ha spelat VM, men jag får inte spela för Capitals eftersom min tumme fortfarande inte är som den ska, säger Nicklas Bäckström till HockeyExpressen.se."
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
Erat: Hockey-VM är skitkul!Hhär får vi chansen att se spelare som inte är så kända och hungriga "B-nationer", att det sen är riktigt bra drag på läktarna under detta VM gör inte saken sämre. Tråkigare är det när VM spelas där inte intresse finns, jag minns tex. ett VM för några år sedan i Italien där det knappt var folk på läktarna.
Under OS åren känns dock turneringen överflödig.

2013 kommer jag definitivt att finnas på plats i Stockholm när VM-går där.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
Hence: Hokeyvärden har blivit större! Norge ångar på, Danmark pressar Ryssarna.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
Gaaah, vad Hardt är bra... jekla Jokerit...
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
Blir rejält besviken om Bäckis tackar nej...

Fast det smärtar mig mer att vi (folket) sviker landslaget. "en skit turnering" "värdelöst att se på Hockey VM" det har jag fått höra i alla år innan Hockey VM.

Älskar man sitt land och älskar Hockey så är det här en dröm.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
MarcusElving:

Knappast nån skräll att Ovie kommer.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
mattias - 74: Enligt kvällstidningarna så sitter Bäckis i möte med Washington. Det verkar vara klart att Ovechkin kommer till VM i alla fall.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
sylf:

från Viasats facebook sida..

"Vi pratade precis med Team Manager Johan Garpenlöv ang Nicklas Bäckström: "Jag väntar på att Nicklas ska höra av sig till mig. Så inga definitiva besked än."
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
henke1: Ja, det får man nog säga. Vinner man sin division har man nog högre mål än att åka ut mot Tampa.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
sylf: Ännu ett FIASKO av Caps!
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
MarcusElving: Bäckis utslagen alldeles nyss, finns inte en chans att Caps släpper en skadad spelare till ett helt betydelselöst VM!
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
Lite ovant att se Wikegård som programledare, som han är nu i After ice.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Hockey VM 2011

Huge: Haha, ja allt är som vanligt! Det skulle vara skitkul att se Bäckis i VM, dock sätter jag frågetecken för hans form och hans tumme. Vi får se om han är kry nog att komma till VM om Caps åker ur.

Det var jäkligt kul att se sverige idag i alla fall, det kändes kanon matchen igenom.

Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
Huge: Som oss Brynäsare? ;) Sjukt bra match idag av Sverige! Härligt!

Men är väldigt orolig för skadan på Loui Eriksson.
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
MarcusElving: Ena dan förlust på straffar mot Norge, hela murvelkåren går i taket och börjar kräva Mårts avgång.
Nästa dag vinst mot USA och allt är frid och fröjd igen.
Mao: hockeyVM har startat och allt är som vanligt...    :-)

Med lite flyt så torskar nu Caps nästa match och då får vi förhoppningsvis se Bäckis lagom till slutspelet.... 
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
Erat: Ja, det är en ruggig skillnad. Svenskarna är aggressiva som tusan över hela banan. Så fort man tappar pucken så stressar man amerikanerna till misstag och tar tillbaka pucken.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
MarcusElving: Ser riktigt bra ut! helt annat Sverige idag, jamfört med de tidigare matcherna!
Kommentera

Sv: Hockey VM 2011

Det är kul att se sverige ikväll, vilket spel!

Amerikanerna har inte mycket att säga till om, fortsätt pumpa på i sista nu!

Kommentera

Sv: Hockey VM 2011
Erat: Jodå, jag ser matchen. Sverige gjorde en grymt bra första period, synd att vi släppte till 1-1 där i slutet men fortsätter vi så här så vinner vi!
Kommentera

Hockey VM 2011
... Hur många Brynäsare ser matchen ikväll då?
Kommentera

1379740 · »