Brynäs IF

715649 inlägg · 7953 ämnen

Idol 2006

« · 791151 · » Till forumet


Sv: Idol 2006
wap.hockeysnack.com
Enl AB`s papperstidning så gnäller den utröstade Danny på att dom tafsar han på arslet... stackars Danny. Johan käkar visst medicin för sin epilepsi. Och så gnäller vi supportrar att Brynäs spelar kasst. Häpp!
Kommentera

Sv: Idol 2006
Bissett19:

Jag undrar också!
Var är uppsnacket Gusten?!?

:)
Kommentera

Sv: Idol 2006

Nähä vad tror ni?Blir det ngt uppsnack från Orsas egna Bert Karlsson idag?

Kommentera

Sv: Idol 2006
jävla Rönnmark..
Kommentera

Sv: Idol 2006
wap.hockeysnack.com
Håll er till rätt tråd
Kommentera

Sv: Idol 2006
90Steen_: kom igen nu brynäs
Kommentera

Sv: Idol 2006
Bif_FANS: Vi möter Mora, inget märkvärdigt med att vi släpper in mål.
Kommentera

Sv: Idol 2006
Vrf startar dom nästan altid så här?? säg inte bara att det blir en Malmö match..
Kommentera

Sv: Idol 2006
Fy fan!!
Kommentera

Sv: Idol 2006
GävleLasse:
Jo, samma här.. Men det kändes som en liten upprättelse mot alla "pop-snöre-frågor" som blev rättsvarade... ;P
Kommentera

Sv: Idol 2006
vhcfan: "Resultat

Du är ett stort Maiden-fan

Du har The Trooper-singeln ovanför sängen, Eddie tatuerad på armen och två söner som heter Dave och Adrian. Du kan allt om Maiden och kommer vara jävligt full och headbanga huvudet ur led i kväll och i morgon."

Lite väl enkelt... ;) Jag som inte ens är ett stort Maidenfan. Mitt intresse dog när den sista niten rostat på mitt nitbälte, det var ungefär samtidigt som när de tog in vikarien för Adrian Smith som dessvärre blev kvar när Smith gjorde comeback...
Kommentera

Sv: Idol 2006
Hrmm... fick pinsamt många rätt på Idoltestet.. så jag var tvungen att göra Iron Maiden-testet bara för att vara på den säkra sidan.. ALLA rätt!! Ooooiihh!! :D
Kommentera

Sv: Idol 2006
Fundamentals:

"Resultat

5/21

Ok. Idol hör uppenbarligen inte till något av dina intressen. Det är överraskande att du överhuvudtaget gör det här testet. Men lugn, det är inte för sent att skaffa sig lite koll. Flera finaler återstår av programmet."


HAHA - har aldrig sett programmet, kommer aldrig att göra det, har inte läst löpsedlarna eller hört någon av/om de sk. artisterna, som har fastnat på näthinnan, kände endast igen namnen darin och agnes eller vad dom heter. Clabbe känner man ju till... Ändå får man 5/21 i ett test som man inte ens vill göra...

Slutsats, dags att sluta jobba, gå hem, koka lite kaffe, och förbereda sig för att följa matchen via webben... Hade aldrig gjort testet om jag inte hade varit less och tänkt på kvällens match, och därav gått in och läst denna oväsentliga tråd av misstag...



Mora-Brynäs 3-5 !!!
Kommentera

Sv: Idol 2006
rackham: Kul att du har Idol att kolla in. Finsn det nån kul hockey att titta på också? ;-)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Bissett19: Full pott?
Kommentera

Sv: Idol 2006
9/21, försöker undvika elendet.
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Jävla amatörer... 16/21 och jag har inte sett ett enda program i sin helhet. Det har blivit för mycket när de slaktat låtar man hört förr och ÄNDÅ inte tyckt om dem.
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Jag tänker inte nämna mitt resultat
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Aldrig tittat...
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: 3/21
Kommentera

Sv: Idol 2006
74050: Då var det bevisat, det ÄR fel på sidan! ;)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: 0/21
Kommentera

Sv: Idol 2006
lillovechkin: Tyckte väl att det verkade skumt! Jag ogiltigförklarar hela expressens websida!
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Va fan, jag har sett 2 avsnitt i årets säsong;D.
Inte en enda i finalen:P
Jag fick 13/21:).
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gidde: Bubblan är spräckt! Härmed abdikerar jag från ordförandeposten i Idolklubben.

Resultat 12/21

Det vore fel att kalla in dig till tv-soffan som Idol-expert. Men du har ändå hyfsad koll på programmet även fast du kan missa en fredags-final då och då.
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten:

Nu när tråden ändå bumpat upp så kan vi väl köra denna uppmjukningsövning innan morgondagens tävling?!


(Se länk)
Kommentera

Sv: Idol 2006
sylf: aaah my eyes!!!!!!
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: "Kinesiska muren, pyramiderna, leksands urspårning och Idol i Sydney."

Du glömde Sune i leopardtanga!!
Kommentera

Sv: Idol 2006
65selander: Bespara oss från dina fantasier!
Kommentera

Sv: Idol 2006

rackham: Du har det bra du. Själv så får jag besöka mässen på jobbet och för att senare åka hem till en ostädat lägenhet och utfodra mina kvalster ;-)

Ang bada du kör väl med neon gula tanga "Speedos" :-)

Kommentera

Sv: Idol 2006
rackham: God damn dude! Jag får ståpäls! :)

Saker man ska se innan man dör:

Kinesiska muren, pyramiderna, leksands urspårning och Idol i Sydney.
Kommentera

Sv: Idol 2006
65selander:

Fosters kan du glomma.
Det ar semester och da blir det alkolask.
Bacardi Breezer, Selander, Bacardi Breezer.

Men det far vanta till i morgon uppe i Cairns.
Fragan ar val om de har sant pa All Cairns Gateway Resort.
Dar skall de val vara fiiiin i kanten och servera vin.

Halv tolv har nu da, tjag hinner bade sova och vakna och flyga 3 timmar innan matchen borjar, tror jag =)

13-2 ar bestallt, Selander!
Bara att leverera...
Kommentera

Sv: Idol 2006

rackham: Drick du ditt färgade minervatten eller vad det Fosters det hette?

Ställ klockan så att du kan lyssna på webbradion ikväll

Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten:

Gusten, jag vet!
Jag far sta i skamvran resten av sasongen. Men varfor berattade du inte att Australiska Idol kors i Sydney till helgen. Da hade jag ju bokat om min resa, bara for din skull... eller ja, kanske inte = )
Idol vid Operahuset i Sydney. Det ar en scen det, Gusten.
Kan ju inte annat an bli bra...

Nan, na, na, na, na naaahh ;-)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten:

haha den frågan avböjer jag och svara på =)
Kommentera

Sv: Idol 2006
mattias - 74: "Va fan sådan skall du inte skymfa det var mitt favoritinstrument i skolan"

Du menar att DU var någons favoritinstrument i skolan va? ;)
Kommentera

Sv: Idol 2006
GävleLasse:

Maraccas !! Va fan sådan skall du inte skymfa det var mitt favoritinstrument i skolan =)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten:

Jag håller takten och jag har lärt mig låtarna till nya skivan så jag kommer sjunga med. Stackars globen =)
Kommentera

Sv: Idol 2006
GävleLasse: Lasse blanda inte in oss övriga Leksingar , men om du bara menar Mattias så är jag beredd att hålla med dig ) .
Kommentera

Sv: Idol 2006

Gusten: Låt han Headbanga med kinderäggena. Det var inne på den tiden LIF låg kvar i ES mer än två år på raken...

Inte ens Bruce har spandex brallorna på sig. Visste du det att han var den förste som transporterade Britter till Frösön för vidare transport till Vemdalsskalet!. Fast själv fick han inte uppleva metropolen Vemdalen eftersom han flög hem kärrran efter att ha slängt av ett gäng turister.

Kommentera

Sv: Idol 2006
GävleLasse: Typ :) Frågan är om dom kan hålla takten?
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: En headbangande Leksing... är inte det en slags maraccas?
Kommentera

Sv: Idol 2006
mattias - 74: Där har vi problemet! Du får sluta med det där headbangandet, det är inte bra för folk med hjärnor små som ärtor ;)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten:

Jag skall Headbanga för dig imorgon !!

Natti Natti
Kommentera

Sv: Idol 2006
Red-line: Låter bra! Vi kan fortfarande träffas och virka souvenirer...men nåt mer blir det inte :)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Jag får väl bilda mig en egen Markus-klubb... endast för mogna kvinnor :-)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Red-line: Då står vi på samma sida...men mer blir det inte. Vi vill inte ha några mogna kvinnor i Brokebackklubben som du förstår ;)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten: Jädrans, nu blev jag en mogen kvinna plötsligt :-)
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gusten:

Japp, plus att Övertorneå ju är lite mindre än alla fjortisbrudar i Sthlm....
Kommentera

Sv: Idol 2006
Gidde: Blir nog Erik och Johan i final....fler småtjejer som gillar tvålfagre Erik och den lille piercade mistluren.
Markus har sina fans bland mogna kvinnor och i Brokebackklubben ;)
Kommentera

« · 791151 · »