Ikväll
119442 · Nästa » Till forumet
Sv: Ikväll
Nu är det bara ca: 3 timmar kvar till nedsläpp.. faan va Gött!!
Man är lite nevvös men samtidigt så har man längtat efter den här matchen sen man fick veta spelschemat....
Topp match vill ja kalla det - alla som sa att Aik-Djurgården var derbyn vet inte vad det ordet betyder, utan Leksand-Brynäs är riktiga derbyn, kämpa hårt nu Brynäs å gör alla oss Brynäsare lyckliga ikväll..
Man är lite nevvös men samtidigt så har man längtat efter den här matchen sen man fick veta spelschemat....
Topp match vill ja kalla det - alla som sa att Aik-Djurgården var derbyn vet inte vad det ordet betyder, utan Leksand-Brynäs är riktiga derbyn, kämpa hårt nu Brynäs å gör alla oss Brynäsare lyckliga ikväll..
Ikväll
Nu är det dags!
Ikväll tvålar vi dit rumpmasarna! 3 - 4 är mitt tips. Matchen blir en ren kämpamatch utan det fina spelet.
Tycker att vi nu har bredden i anfallet, och vi är bättre på målvaktssidan sedan petningen av Pettersson, men vi är i starkt behov av en riktigt bra back. Trots detta tippar jag att vi placerar oss någonstans i skiktet 4 - 6 när serien summeras. Väl i slutspelet kan allt hända, bara vi slipper FBK.
Noterat: "Lunkan" avgjorde för Vik i premiären.
Konstigt vad många spelare i Bif man anklagas vara släkt med bara för att man tycker att de är bra spelare och propagerar för dem. Förklara för mig hur man kan vara släkt med "Molle", Rehnberg, A.A, "Sjödda" m fl m fl samtidigt.
Man har ju hört uttrycket att laget är som " one happy family" men det här är ju löjligt!
Ikväll tvålar vi dit rumpmasarna! 3 - 4 är mitt tips. Matchen blir en ren kämpamatch utan det fina spelet.
Tycker att vi nu har bredden i anfallet, och vi är bättre på målvaktssidan sedan petningen av Pettersson, men vi är i starkt behov av en riktigt bra back. Trots detta tippar jag att vi placerar oss någonstans i skiktet 4 - 6 när serien summeras. Väl i slutspelet kan allt hända, bara vi slipper FBK.
Noterat: "Lunkan" avgjorde för Vik i premiären.
Konstigt vad många spelare i Bif man anklagas vara släkt med bara för att man tycker att de är bra spelare och propagerar för dem. Förklara för mig hur man kan vara släkt med "Molle", Rehnberg, A.A, "Sjödda" m fl m fl samtidigt.
Man har ju hört uttrycket att laget är som " one happy family" men det här är ju löjligt!