Brynäs IF

711088 inlägg · 7953 ämnen

J-20 09/10

1204493 · » Till forumet


Sv: J-20 09/10
Peja: Czarnecki har sina favoriter i laget därför misshandlar han våra juniorer som är det mest positiva med Brynäs IF för tillfället..

Hur attraktiv blir det för ungdomar att utbilda sig i föreningen i framtiden om det fortsätter så här? Skellefteå och Djurgården känns nog mer lockande.

Så länge spelare som Hermansson får speltid istället för våra egna juniorer så kan alla dra åt helvete!
Kommentera

Sv: J-20 09/10
MarcusElving: Även lite konstigt att Ironhook och Berglind gick in och spelade bra men ändå inte har fått fler matcher.
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Bissett19: Wännström lär väl knappast få chansen i A-laget så länge Czarnecki är tränare..
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Bissett19: Lugn, han spelar snart i Borås eller nåt kul!
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Sebastian Wännström 2+0 ikväll.
Kommentera

Sv: J-20 09/10
HF: Du har rätt. Det var Norberg, inte Hagberg. Fel ska vara fel.

Det må vara långt tillbaak i tiden. En Brynäsare glömmer aldrig. Det är väl därför man är Brynäsare, antar jag.
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Jompe: Tror du tänker på 63 Norberg faktiskt. De påståenden som framkom då stämde faktisk, då det fanns muntliga avtal mellan de aktuella spelarna och klubben. en de valde dock att bryta dessa och skriva på för andra klubbar. Men det är enormt långt bak i historien nu =)
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Bissett19: Det var väl 66 Hagberg som var den stora "källan" för ett par år sedan. Drevs ut från stan med tjära och fjädrar efter att några smått sensationella nyförvärvsrykten visat sig grundlösa. Du har en tradition att falla tillbaka på, Wesley. Skickar bussbiljett, tjära och fjädrar.
Kommentera

Sv: J-20 09/10
andreasknox:

Matchbilder från gårdagens match mellan Leksand-Brynäs.
Riktig snygg straff Wännström sätter måste jag säga.
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Hence: det beror väl lite på hur svåra skotten har varit med..Men du kke sett matchen? =)
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Brynäs J20 vinner idag igen. Denna gång med 3-2 mot Luleå!
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Läck motar 26 puckar med en räddningsprocent på 92,9. Det får man väl kalla en klart godkänd säsongsdebut
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Skitstöveln: Okey isf är det rätt att Markström får fortsätta! Har själv inte sett nån match än, har haft så mkt annat, börjar bli riktigt sugen på hockey nu, men nästa match ska jag se!! =)
Kommentera

Sv: J-20 09/10
andreasknox: Jag tycker markan har spelat bra i samtliga matcher. Mot Djurgårn har vi främst honom att tacka för poängen.

Men självklart är det viktigt att Läck får matchträning på elitnivå!
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Skitstöveln: Tänkte om Markström hade spelat lite sådär nu bara? Att Läck kke borde få chansen..Å andra sidan är det nog kke bättre att Markström får stå nästa match då det är fullsatt o säkert blir bra tryck i hallen.. =)
Kommentera

Sv: J-20 09/10
andreasknox: Läck är nog redo för andrakeeper i ES tror jag.
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Är det inte dags för Läck att få chansen i en ES match snart, vad tror ni? El är det bättre att köra på "Markisen"? =)
Kommentera

Sv: J-20 09/10
moreten: 3-1 nu! Sebastian Wännström gjorde sitt andra mål för dagen
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Läck har förresten fått släppa in en puck nu, det står 2-1 till Brynäs mot Luleå i J20.
Kommentera

Sv: J-20 09/10
3-1 nu i J20 matchen också, verkar bli 3 poäng där iaf...
Kommentera

Sv: J-20 09/10
AVGÅ: Fan va skönt!!!!!
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Ahlbom: Heliga makaroner!!! Ove, jag är mållös (vilket Ove inte är just nu). Enligt webkommentatorn har Ove spelat i Brynäs i 1000 år. Kan någon bekräfta detta?
Kommentera

Sv: J-20 09/10
MarcusElving: vi har mer flyt än modo iallafll ssk har 5-0 på övikarna :P
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Det måste släppa snart!

Modosupportrarna borde vara mer oroliga!


Härligt Ove!! :)
Kommentera

Sv: J-20 09/10
sylf: Man lider med spelarna, kan man ha mer oflyt? Pucken dansar på mållinjen... När ska det studsa vår väg?
Kommentera

Sv: J-20 09/10
2-0 till J20 nu! Ludde assisterad av Järnkrog och Wännström
Kommentera

Sv: J-20 09/10
MarcusElving: Siktet!!
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Vad fan är det med Brynäs och STOLPAR???? Klingade klockrent på Lauritzens skott
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Tänk om krakarna i Gävle kunde prestera 40% av vad djurgårdsklacken kan. Det är helt ofarligt att skrika högt på en hockeymatch. Jag lovar.
Kommentera

Sv: J-20 09/10
1-0 till J20 nu i alla fall i numerärt underläge.
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Skitstöveln: Jo, enligt Czarnecki ska han få en del chanser. Och tacklingar är kanske inte hans grej riktigt, men han var bra mot Modo i SCA-cupen.
Kommentera

Sv: J-20 09/10
tompap71: Självklart kommer han att få chansen i A-laget redan denna säsong.

Var så himla kul matchen mot luleå då han skulle tackla - han satsade verkligen tacklingen måste ha känts som en vindpust :D
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Skitstöveln: och Peja: Nej det var kanske lite att ta i, men vad jag har sett av Calle mot seniormotstånd under försäsongen så är jag övertygad om att steget upp till den nivån är väldigt litet för honom, jag tror också han kan vara med i A-laget o överraska många redan denna säsong. Jag vet att han kommer få speltid, hoppas bara han får tillräckligt för att visa hur duktig han faktiskt är,
Kommentera

Sv: J-20 09/10
tompap71: Vi vet fortfarande inte om han kommer att klara av det viktiga steget till seniornivå eller om han bara blir en såkallad "juniorstjärna". Men visst är han lovande.
Kommentera

Sv: J-20 09/10
tompap71: Tycker inte man ska jämföra Järnkrok med Bäckis ännu - vi vet alla att vägen dit är låååång.
Kommentera

Sv: J-20 09/10
Hong Kong: Calle Järnkrok är Brynäs nästa stora stjärna, sanna mina ord. Kanske i en framtid t o m bättre än Nicklas Bäckström.
Kommentera

J-20 09/10
Det är väl på tiden dom regerande svenska mästarna får en egen rubrik.

4-1 idag. Järnkrok involverad i alla fyra målen.
Kommentera

1204493 · »