bifhjärta: Det är smått ironiskt att SHL vill ha upp AIK och DIF när man samtidigt anger publikdraget som en anledning. Det enda de lagen kommer bidra är badwill när fansen i vanlig ordning drabbar samman.
Mellan vilka andra lag skulle du bli portad om du hade ett plagg som ens liknade bortalagets färger? Helt bisarrt men så långt har det gått i Stockholm tyvärr.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues:
Nope, inte än iaf...
Men han vill att frågan ska tas upp när KS är avslutad...låt oss hålla det löftet...;)
Huge: Jag var faktiskt en av de få (?) som verkligen försvarade Rahm i det långa loppet och vissa av mina vänner undrade om jag exempelvis såg hockey med likvärdiga ögon som dom. Men jag stod på mig och tyckte att han allt som oftast fick för mycket skit för att backarna inte alls gjorde sitt jobb tillräckligt bra.
Nu tycker jag inte att Brynäs har ett tillräckligt bra försvarsspel (försvarare) så det är väldigt taskigt mot tex Rahm att göra en bedömning.
Det är bara reflektera till Starkbaum som allt som oftast står på huvudet och gör idioträddning efter idioträddning.
Men jag måste ändå tillstå att jag till slut tappade förtroende för Rahm då det åndå syntes lång väg att försvararna inte alls litade på honom och att utespelare litar på målvakten är väl det viktigaste samspelet som finns i dagens hockey.
Nej, jag är av den åsikten att Rahm gör det bättre i Allsvenskan. I SHL håller han inte måttet OM han inte får spela i ett lag som bara tänker defensivt. (Läs Leksand osv).