1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742170 inlägg · 7967 ämnen

KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK

Sv: KVART2014: Brynäs IF–Färjestads BK
Huge: Wikegård har ju rätt. TJ måste gör om o göra rätt, vi har ju fastnat, han har inga motdrag!!

Redigerad kommentar

brynäs08: Bara för att alla inte spyr galla i varje jävla inlägg betyder det väl för fan inte att alla som inte gnäller tycker det ser bra ut. Väx till dig för fan och sitt inte där och var bitter.

Knappt så vi har en 5á som är ES mässig idag. 

1 S K O T T PÅ 6 min när man jagar. Säger allt om inställningen.

brynäs08:
Årets inlägg!

Huge: Gillar inte Wikegård nånstans men måste ändå hålla med honom i sak hur TJ helst ska coacha.. :)

En sak jag bara blir mer och mer förbannad över är detta jävla backande av backar vid offensiv blå när det handlar om en 50/50 puck. Stöt på och försök vinn, ni har ju täck hemåt.

Dom ser fan onyktra ut. Den enklaste passning duttas bort. Fel i huve...!

TobiasR: nej. Ingen tycker det ser bra ut. Men säger man att någonting om laget som är dåligt så kryper det fram några jävla självutnämda moralpoliser och gapar om gamnackar, medgångssupportrar och fan vet allt. Man får helt enkelt inte beklaga sig över någonting. Skriv att allt är bra så håller dem sig borta.

Ollas? Hallå? Spelar du idag?

10 pucktapp på 3 min, nytt rekord?

Zappaholic: Skrikegård med sina enorma tränarmeriter försöker lära TJ hur man ska coacha.
Haha, nästan lika roligt som Carlssons svengelska...

Davey_22: vi är inte ens nära, det är bara det som är problemet. Slarvigt försvarsspel, inget anfallsspel ultan bara chanspuckar som FBK snappar upp o vänder runt på nolltid. 4e linan, Sweatt och Thure är ok men i övrigt...
Hypade Djoos ser ut som sengångarkopia av 3 år yngre Kylington, vilken lirare.

Redigerad kommentar

TobiasR: Tror inte någon tycker detta ser bra ut. Dock ser Brynäs spel bättre ut än Leif Carlssons svengelska i omklädningsrummet...

Davey_22: Var är Bissett när man behöver honom ;-)

Tycker ni verkligen att det ser bra ut eller driver ni? FBK är klasser bättre idag. Men med lite flyt så kan vi vända absolut men inte mycket som talar för det.

Perfekt läge för en vänding. Två mål är inte mycket och Fbk kommer bli undermedvetet passiva om de inte får 4-1 tidigt.

Bara att gå in och bli hjältar. 

70 Rodrigues: nä det är bara för tråkigt.  man tappar lusten helt. Tycker ändå vi gjorde en riktigt hygglig insats sist så det är tråkigt när det ser ut som det gör.

Steenm: Nä nu ska vi vända den här matchserien våga vägra förlora nu Brynäs!

Steenm:
Utlopp för frustration min käre Watson

Steenm: ironi?

Vem är det som gillar alla dessa trötta ironi-inlägg? What's the f*cking point!?

Troja-Piteå 1-3 i allsvenska kvalet..kanske kan vi ta lite backar från Troja om dom trillar ur allsvenskan?    Dom är både billigare och bättre än våra:)

Redigerad kommentar

rafalski: ta dig samman! Det finns ingenting i denna matchen som talar för en förlust ikväll. 3-6 mitt tips går in. det ser ju bra ut! Millimetrar från kvittering under i stort sett hela period 2.

Måste PRECIS ALLT i studion,snacket och intervjusammanhang handla om Tollefesen ? 

Herregud,han är en väldigt begränsad hockeyspelare. Han är en bra Shl-back. Inget mer. Så jävla trött på att han ska skrivas upp.

Vad fan han har han vunnit i sin karriär ? Mads Hansen vann i alla fall ett Sm-guld. 

rafalski: Nejnejnej, de tar inte oss i fyra raka. Sååå bra är det inte.

Nu väntar en period av FBKs adelsmärke, grishockeyn och troligen 4-1 i öppen bur. På lördag är det över.

Horace76c: Nej jag har csport shl 299kr/mån och då kan du kolla över webben eller i appen!

Skönt att grabbarna tar kampen i andra perioden. Spelet är ju tyvärr ganska slarvigt och hackigt fortfarande.

Synd att domaren inte orkade stå emot publiken när Thure gör en perfekt brytning i vårat PP.

Mer av Brodin,tack. Mindre av Rödins livsfarliga passningar.

MR Bif:
Hade det verkat varit en bra match skulle jag pynta upp 170 spänn, men med tanke på hur det låter här så står jag över

riktigt stekhet period av Brynäs. Millimetrar från att vända. Allt ser bra ut och det här vinner vi troligtvis utan att bli svettiga. Härligt att se krigarhjärtan och precisionspassningar på bladen. 

I tredje perioden vill jag se ett Brynäs IF som spelar med hjärta. I tredje perioden vill jag se ett Brynäs IF som ger sig själva en chans att vända på detta.

Horace76c: Jag tittar över webben funkar kanon!

Syns ju ivf vilken lagdel som pengarna behövs läggas på nästa år.

Peja: Vilken tjuv Vinnerborg är...

Zappaholic:
Ser inte matchen, har bara shl appen

Horace76c: Men ta och titta på situationen!! Finns inte tillstymmelse till ojustehet. Vilket jävla justitiemord av Vimsigborg. Bedrövligt!!!!

Det här är så frapperande jävla illa att jag snart lägger ner. GÖR VI NÅGOT RÄTT PÅ BANAN????

Perfekt agerat av Thuresson. Underkänt av domaren att ta utvisning där.

Jag begriper mig inte på varför man inte gör ett byte i PP där man klart och tydligt ser att man inte kommer nånstans och samtidigt ser Rödin, Thuressons samt Djoos passningsspel. Herregud :)

Hur kan vara så förbannat dåliga?? Snacka om Katatrof PP,

bifhjärta: Men HERREGUD!!! vad är det för jävla spel och där kom kompensationsutv!

Vilket jävla uselt PP, sluta mata Djoos nu och hitta nån ny variant.

Zappaholic:
Fan thure verkar het i kväll

Men vad är det för jävla passningar? Gång på gång

bifhjärta: Billig utvisning. Jobba in tvåan nu...

Ta till vara på detta nu!!!!!

Klasskillnad

bradberry: Fråga Huge, han verkar ju ha svar på precis allt ;-)

bradberry: ta det lugnt. Mycket tid kvar. Vi är millimetrar från vinsten.  ha tålamod. Allt ser bra ut.

Kan Sanny bara sluta ordknulla den norska fjollan.

Besviken över insatsen. Hur kan man vara så passiv i ett slutspel...?

« · 1615869 · »