B E D R Ö V L I G match, kladd och inte med från start.
FBK åker sönder oss! Fyyyyyyyy fan.
Tåget gick idag, skönt för gossarna att kunna ta fram badbrallorna och golfklubborna.
Davey_22: Å exakt var såg du 20 min bra hockey?
Redigerad kommentar
3-3 hade varit ett rån.
Så jävla dåligt genomförd match i tre perioder. Att vi är nära är ett underbetyg till FBK... Säsongen känns över. Vi är för närvarande ett lag som inte rår på FBK. Befriande med TJs sågning.
Tips: 0-4 i matcher. Tyvärr...
Bedrövligt. Kämpa för helvete. Besviken som fan idag, vår högsta nivå är så mycket bättre än FBK men de lallar bort matchen.
Trots allt så är vi till slut inte så lngt ifrån att ta denna match till övertid.
Nu gäller det i fortsättningen att göra saker mer rejält och koncentrerat över tre perioder. Det räcker fan inte med 20 minuter bra hockey.
Det positiva är att vi trots undermåligt spel är med och stör Fbk. Kan vi komma upp i normal/bra nivå så har vi goda chanser att slå ut dem.
Detta är långt ifrån kört. Men flera spelare måste upp. Betydligt.
brynäs08: Ok. Jag får scrolla förbi dina inlägg så får du scrolla förbi mina :-)
Riktigt snyggt mål!!
Zappaholic: nej absolut inte. Men har jag ens hintat om att jag tror att tex du tycker att det ser bra ut? Verkligen inte. Jag lägger ingen vikt vid hur folk här inne tycker att matcherna ser ut. Det är ju det jag reagerar emot (Om än på ett larvigt sett).
jag tycker alla har sin rätt att tycka som de vill. Ingen har rätt eller fel. Det ligger mer i betraktarens öga tror jag. Personligen blir jag ofta jävligt frustrerad och skriver att allt är skit för att få lite utlopp för min frustration. Sån är jag. Andra vill påpeka att jag har fel.
jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Harju!!!!!!!!!!
brynäs08: Snart så har vi lyckats med bedriften att spela 6 perioder o NOLL mål i spel 5-5 :-(
Totalt utspelade.
Frågan är om vi lyckas knipa E N match mot FBK.
Tolle har haft flera rätt än Ollas, Scott, Swett & Thure ihop i anfallszon idag, säger en del om hur TJ fått laget till revansch.
70 Rodrigues: Det är väl i alla fall några. Jag däribland. Det betyder som sagt inte att jag tycker det ser bra ut. Ser inget behov av att kräkas på laget jämt och ständigt som en del andra. Ingen nämnd ingen glömd.
Allting går ju fel i matchen...inte ett pass sitter på bladet, ingen kommer i fart.
bifhjärta: Tycker det är helt rätt att bänka Thure.
Vill se massor av Brodin, Enterfeldt, Ollas med flera (Ja Ollas har inte varit bra) men vi måste ha mängder med energi och Thure syns det trots att han har energi att han har noll självförtroende.
Redigerad kommentar