Redigerad kommentar
Typiskt FBK-match.
De åker på en skridsko och Brynäs ligger på. När det behövs studsar det in en puck för dom jävlarna...
Vi måste göra mål...
Ojojoj... motivationen lär det ju inte vara fel på ikväll.
3–0 [Scott 2, Harju]
Gunde & Bertil is no more...
Känns fint att vår landslagsback festar sig ur form i Vemdalen...
1st Line | 3. Djoos, Christian | 52. Kilström, Lukas | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
18. Rödin, Anton | 41. Scott, Greg | 53. Thuresson, Andreas | |||||
2nd Line | 55. Jacobsson, Robin | 8. Persson, Dennis | |||||
11. Ollas, Jesper | 39. Nordquist, Jonas | 23. Sweatt, Bill | |||||
3rd Line | 5. Löf, Simon | 22. Sundqvist, Jörgen | |||||
31. Granström, Jonathan | 16. Nokelainen, Petteri | 90. Harju, Johan | |||||
4th Line | 15. Bertilsson, Simon | ||||||
34. Brodin, Daniel | 9. Enterfeldt, Sebastian | 27. Lindgren, Alexander | |||||
Extra Players | 28. Rollin-Carlsson, Victor (CE) |
mattias - 74: Var det inte du som skulle hålla på FBK efter att jag skrev "Leksand-HV71 0-3 hahaha"?
Kul att du tagit ditt förnuft till fånga i alla fall. För din skull så hoppas jag att Ollas avgör tillställningen (-:
Linus Wickman:
Lycka till ikväll. Täpp igen käften på värmlänningarna ikväll nu.
tjugo8: Vet inte riktigt var du vill komma? De gick bort sig, har jag sagt nåt annat, alla gör misstag, ungefär som fbk gjorde när de lämnade Rödin ensam sist i en liknande situation.
Jag har aldrig påstått att det INTE hade med utgången att göra! Dock att flipp-flopp-volley avgör.... Seså, lämna det nu och fokuser frammåt istället:)
Scott och Sweatt VAKNA! Ikväll vill jag se att dom levererar!
Honken:
Så att Djoos & Bertil m 3 min kvar av en kvartsfinal inte anammar försvarsgrunder på pojklagsnivå har ingenting m utgången av situationen att göra enl dig?
Redigerad kommentar
bifhjärta: Jag var helt övertygad om att han hade det spelet i sig och det har han visat att han har. Bara hoppas att vi får se ännu mer ikväll.
Inför kvartsfinalen så var jag helt övertygad om att vi skulle slå ut FBK och det är jag fortfarande. Jag tycker vi har ett klart bättre lag. Det är bara att vi ska visa det. Punkt och slut!
Honken:
SLUMP att Djoos o Bertil stirrar puck o lämnar två Fbk fria m Starsky m 3 min kvar av en SM-kvartsfinal???
Steenm: Förödmjukade vet jag inte om jag kan hålla med om, vi borde vunnit hemma, där deras slumpmål avgör. Sist var vi dock inte bra, och ja, där skulle jag kanske kunna hålla med dig.
Nu jävlar tar vi detta idag!