Om Brynäs skulle lyckas slå FBK i morgon.
Är det någon som vet hur det blir med TV-sändningarna om det bara
är tre kvartsfinaler som spelas? Kan det bli så att Linköping - Frölunda
sänds i Kanal5/Kanal 9 och att FBK mot Brynäs även den hamnar
i CMore Hockey (som matchen i morgon)? Eller kommer resterande
matcher för Brynäs då att sändas i antingen CMore Sport eller i Kanal 5
eller Kanal 9?
Man kan ju antingen köpa TV4 Play Premium Sport i en månad
för 299 kr, eller köpa en enskild match för 169 kronor. Men om
inga fler matcher med Brynäs kommer att sändas i CMore Hockey,
så blir ju TV4 Play Premium Sport rätt onödigt (om man nu inte
är extremt intresserad av fotboll).
Belle fick ju en till synes ganska obehaglig skada senast, men han verkar vara tillbaka på måndag.
Johan Norrström: jag saxade ju ett citat från Expressen där Tolle själv säger att det är sånt man får räkna med i ett slutspel och att han skulle ha gjot samma sak.
Jaså? den artikeln har jag missat.
Johan Norrström: I det här fallet är det ju rubriksättaren som får det att verka som gnäll. Han konstaterar ju bara ett faktum.
"
Utstuderat eftersom du har en skada?
- Ja, det är klart att de vet om det. De läser ju tidningarna och spelar matcherna och vet var jag är skadad. Det är en självklarhet att det är meningen men det hade jag gjort själv också. Det är så hockeyn är nu i slutspelet, säger Tollefsen."
Carl Lejonkräk:Oavsett hur det går på måndag så har man lyckats få en hemmamatch till vilket borde rendera i extrapengar på pluskontot. Bara det är positivt.
En match i taget...
Carl Lejonkräk: Vad tycker du om Scotts framträdande. Han ser inte riktigt bekväm ut. Hoppas han blir lika het som Sweatt är.
Vinner vi igen så rullar det bara på :-)
Redigerad kommentar
Nu tror t.o.m jag på en historisk vändning till 4 - 3 i matcher. På måndag blir det 4 - 3 till BIF.
Härligt att Nordan spelar för oss nästa säsong.
Huge:
Inte för att provocera eller vara otrevlig men hur skal ni lyckas vända? Ni var bättre idag JA. Ni hade domarna mot er JA, men hur man än vänder och vrider på det så har FBK nånstans känts hetare över 3 matcher innan, vill till att ni skall göra en klassisk FBK kvart och slakta motståndarna " bokstavligen " dvs att köra med ottilåtna medel. Granström får gärna skada Tollefsen rejält och det menar jag, Lycka till.
Redigerad kommentar