1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742301 inlägg · 7967 ämnen

Linköpings HC-Brynäs IF den 4/12-07

Sv: Linköpings HC-Brynäs IF den 4/12-07
GävleLasse: Jag skriver "någotsånär" just därför att det finns mer att jobba på vad gäller försvarsspelet.
Vad menar du med "inte bra"?
Känns som att du försöker säga att det varit bedrövligt, och isf håller jag inte med.

Hitman: Jag tyckte nog att du även ursäktade dig för "själva jämförelsen"...Då verkar det som en kontradiktion att ändra uttalandet.

Huge: Nej bedrövligt har det bara varit ett par perioder...de två förstaperioderna på de två senaste bortamatcherna

mattias - 74: "När skall ni ha era träningspass genomförda efter bara halva matchen då :)"

Vi hade ett lättare träningspass i lördags mellan kl 15 och 17,15 ungefär.

sylf: :-)) Tack.

sylf:

Haha naturligtvis menade jag när era matcher skall vara avgjorda efter halva matchen :)

mattias - 74: Det var den redan efter en period i torsdags.. HAH!

mattias - 74: Även förra torsdan mot FBK var det avgjort efter en period:-)

mattias - 74:

Försök en gång till.

sylf: Blixten!!!!

Hitman: Det som jag främst reagerar på är hur man kritiserar, inte att man kritiserar, för vi kan alla vara överens om att brynäs varit långt ifrån bra sett till de första 26 matcherna.

Och det andra jag menade med mitt inlägg va följande : Att vissa personer ALDRIG har nåt positivt att säga, och vissa gör en tväromvänding från att uttryckt sig rejält nervärderande, på ett ganska gravt sätt.

Själv kritiserar jag också laget, men inte på ett sånt lågt sätt att....

Hitman: Jag tror liksom själv att du kan skriva under på att det går rejält över gränsen med spelarkritik ibland, och det var intressant att följa förloppet mellan lhc - bif, där först brynäs var klara för KS men senare hyllades vissa som kungar.

Om man hejdar sig lite nån gång kanske man undvika de värsta kommentarerna.

Bissett19:

Nej =)

Davey_22:
Man kan göra som mig då:-)
Undvika att kritisera o berömma laget, för spelarna vet när de är dåliga samt spelar o kämpar väl.

Jag köper inte resonemanget av att jag o andra ändrar åsikter beroende på hur det går för laget.
Dock finns det en stor majoritet av supporters som går efter just
resultaten.

Styrelsen i Brynäs IF MÅSTE ha mod, att för en gång skull få bort klia på ryggen mentaliteten som råder.
Att Kent-Åke överhuvudtaget sitter kvar är en gåta.
Mig veterligen har jag ALDRIG läst vare sig i media eller hört någon ansvarig från supporterklubbshåll tala varmt om den mannen.
Boork var väldans positiv till Kent-Åke by the way....
men det säger måhända lite om denna man:-)

Han har således något som vi andra ej förstår?
Jag är helt överrens med de som säger att det fortfarande finns svågerpolitik inom föreningen.

« · 950256