Matchstart ?
115428 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchstart ?
70 Rodrigues: man ska inte bry si g om vad alla tidningar tippar alla tippar ju ändå olika vi får se hur det blir
Sv: Matchstart ?
Jompe: Klart som fan att dom tagit intryck av 1-8 torsken mot Leksand, det var ju under all kritik, träningsmatch eller ej!
Sv: Matchstart ?
Matchen går på Hockey Live, Tordan.
Såg förresten i Aftonbladets sprotbilaga deras senaste ranking av ES-lagen. Vi har halkat ned från andra till sjätteplats; det verkar som om man tagit intryck av 1-8 mot you-know-who. Här kommer länktipset; det finns en hel del intressant att läsa.
Såg förresten i Aftonbladets sprotbilaga deras senaste ranking av ES-lagen. Vi har halkat ned från andra till sjätteplats; det verkar som om man tagit intryck av 1-8 mot you-know-who. Här kommer länktipset; det finns en hel del intressant att läsa.