1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742283 inlägg · 7967 ämnen

MATCHTRÅDEN

Sv: MATCHTRÅDEN
Chris11: Du tror inte Brynässpelarna gör tjuvsmällar? Inte för att säga emot dig men båda lagen gör nog tjuvsmällar:)

Johan1234: Clark kommer in som tredje. Inget att säga om.

TobiasR: Hur svårt kan det vara för domarna att vara konsekventa. Det är fan en pinsam nivå på inkompetensen. Min halvblinda gamla mormor ser ju bättre än de fyra tomtarna på isen tillsammans

{2064}: Mmm, vi har svårt att vinna närkamper efter sargerna, våra spelare kommer in lite fel i passningarna, hoppas att domaren klarar av detta nu, är det Mållgan som dömer, ...vill se 1-0 nu i andra..direkt :) Grinig match detta blir

Peja: Är du seriös nu? Kan nog säga dig att om man nu bestämmer sig att vara enormt partisk i regelbokstolkningen kan man nog vända på det där också...Spelare som Bertilsson är knappast mindre ryggsäckar. Dessutom bör man ju veta att i slutspelet tillåter domarna mer.

Helt rätt av Clark, det är ju förfan slutspel! Men blir så jävla förbannad på domarna helt otroligt vad dåliga dom är :@ Som när dom plockar bort granis vid sista teckingen. PINSAMT!!! ooooh vad förbannad jag är

Wikegård: " nästan allting som Brynäs skapar kommer ifrån att LHC tappar puckar".....herrejävlar....hjärtinfarkt på mig snart...

bifhjärta: Hatar det också. Vad fan är poängen att lura bort en tekare?

Johan1234: men tydligen gäller inte det för nollorna i LHC. Alla tjuvsmällar på våra spelare missar zebrorna

När lirar Zaborsky?

Fyfan vad dom hugger på vår 1a line. Och VARFÖR i helvete ska domaren "Finta" tek hela jävla tiden?! Tro fan Granis reagerar....och sen byter man ut honom som tekare på grund av reaktionen!?

Vore skönt om Clark satt den där...

{7800}: Man blir skogstokig!!!

Johan1234: problemet är att ryggsäckarna alltid för vara kvar på isen.

Chris11: Absolut! Måste vara spriten. Vore det så här varje kväll vore Brynäs mästare 24-7.

Hahaha LHC-spelarna får bara "rejäla tillsägelser" medan Brynäs får boxplay.

Brynäsgubbe: Clark ska ut. MEN DÅ SKA FÖR I HELVETE 53:an ut också! Gör exakt samma sving men hjälmen åker inte av. Jag blir så förbannat trött på att bli galen över domarjävlarna!

Chris11: Håller med, den här publiken tror jag taggar igång spelarna något oerhört! Ett argt Brynäs är ett bra Brynäs !

Är alla härinne seriösa när dem kommenterar? Att komma in som 3:e man och dra av hjälmen samtidigt som man trycker ned spelaren är en ganska given 2:a...

ÄLSKAR ATT VI SÄTTER PRESS PÅ DOMARNA FRÅN LÄKTAREN. KILAS VILKEN JÄTTE HAN BLIVIT. Clark nära där....

Det här är skillnaden på NHL och SHL. Två gånger om har vi fått öppen kasse men puckhållaren tar avslut själv.

Men shit vad nära

{5915}: ölunds passningar är dock fina även i denna match.

Skicka in 4e linan och rappa slå på Little & Gordon. Gärna efter avblåsningar som kärringarna i LHC gör

{7800}: Det är så fruktansvärt dåligt! Nu gällde inte "slutspelsnivån" plötsligt!

Är det hovet idag? Jävla tryck haha

Är det vi eller LHC som har PP?! Om vi förlorar idag super jag skallen av mig

Ingen bra utveckling på den här matchen. Brynäs har inte en passning rätt.

Ska fan aldrig köpa en vit ryggsäck.

För det där har ju ALDRIG LHC gjort i denna matchserien... Så jävla pinsamt.

bifhjärta: DOMARJÄVEL dom andra som kommer in och tar Lindblom då?

Känns som om vi behöver vara smartare

Bara Clark?!?! WTFF?

bifhjärta: Dummaren?

Clark är alldeles för het... sluta med sånt där

Lindblom och Clark står upp för varandra.

BP EFTER DET?!?!?!?!

Ikonen hade öppet mål... Om bara Granis passat.

Granis vinner tek=tryck direkt. Viktigt!

Lindström: Cmore satte huvudet på splken. Passningsspelet fallerar.

Satan vad vi måste vara jobbiga att möta..som illrar

Det fysiska spelet måste upp 2-3 snäpp om Bif ska ta hem det här.
Bertil, Fälth & Granis mf l måste börja stå upp, just nu gör LHC som dom vill

Leonardo: spelet hackar rejält tycker jag. Massor av felbeslut, men vi vill iaf spela hockey.

{7800}: gillar att han säger sådär. Det är Linköping som får anpassa sig efter oss. Vi kör vårt spela och Lhc rättar sig efter oss :)

Nja inget vidare PP

Förstapassen från backarna kommer lite för sent i PP tycker jag. Lätt hänt att forwards måste stanna upp och/eller åker offside.

{7800}: Jo, de tar ner oss ganska enkelt tycker jag...illa

In med ettan nu då!

LHCs tränare pratade ju om att de "fått ner farten" på Brynäs.. Och det syns ju på vilket sätt...

{5915}: Nästan så....Det är ju nu den bästa hockeyn ska spelas tycker man!

Det där ska inte kunna hända. De måste ju kommunicera! Han borde ha 20 pers som skriker att det kommer en gubbe bakom. Eller lyssnade/hörde han inte.

« · 1813222 · »