1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736854 inlägg · 7967 ämnen

Mike Harder

Mike Harder
Hur fan kunde man värva ett så osäkert kort?!! Vet inte mycket om han men det låter ju inte direkt lovande. Dissad i två klubbar och matchotränad. Jag menar, vi kunde ju fått höra så här istället:

Brynäs tar hem Westlund, Kivelä eller vem fan som helst utom
Mike Harder. Greg parks var ju intresserad av att spela i Brynäs, varför tog man inte honom, han håller väl ungefär samma låga klass. FAAANN VA MISSNÖJD JAG ÄR!!!

Hoppas jag har fel men jag är missnöjd med värvningen.

Sv: Mike Harder
kanske man ska låta mike spela ett par matcher innan vi börjar skälla på honom....men jag håller med, lite osäkert låter det....

såg för övrigt en intervju med honom på canal plus och han verkade va en schysst kille med glimten i ögat,som resten av killarna i laget,jag tror han kommer in bra i laget, men som sagt så måste man ju prestera på banan också....
williams passade också in i laget, utanför isen alltså.

Ja de är ju hockey o inte nån mister universum-popularitetstävling!!

Intressant är ju att Williams debuterade också han mot FBK i Löfbergs Lila Arena.. Inte för att de spelar nån roll men, de känns mer o mer som en panikvärvning!!

Hur fasen kan du va missnöjd med Mike,har du sett honom spela eller?Ge killen en chans kanske?

Jag tycker man kan värva någon med ett säkrare kort.
Han har ju inte fått kontrakt de två gånger han försökt.
Teppo Kivelä vore väl något? Rutinerad, center med samma kvaliteer som janne, och har nog sitt Brynäshjärta kvar.

Hur var det nu med den andra det talades om? Eric Perrin lät säkrare enligt mig.

Ja han spelade ju en heel säsong.. eller va de två? Vet du ens om han spelar fortfarande?? Han gjorde en fin line med Luovi och Westlund iaf..

Hade också hellre sätt en lirare som spelat något/några år på stor rink så de inte blir en Williams-repris.. Men man ska inte döma ut spelarn bara för att dom kommer från samma värdsdel..

Vad jag minns var han med miinst 2 säsonger. Han var väl med vid guldet? Han var väl 32 eller nåt när han spelade i Brynäs. Jag menar bara att man kan kolla upp en säker spelare. Det är inte säkert han spelar men ifall han gör det så är jag övertygad om att han är bättre än Mike.

Säga vad ni vill.. MEN JAG SAKNAR JOHAN LINDSTRÖM!!
En sån spelare behövs i alla lag..

Kivelä va inte me i guldlaget, han va me året efter de blev kval, och ett år efter de..

Kivelä var med i guldlaget och la ett smörpass till Kyrös 3-2 mål.
Williams debuterade inte i Karlstad utan i Göteborg, torsk 0-5.

« · 46543