Jag tycker det känns tryggt att se att samma personer som kritiserade Brynäs förra säsongen också gör det i år. Det betyder att deras kritik inte betyder just någonting...
TJ har koll, har ni inte lärt er det än?
Redigerad kommentar
Huge: Japp så må vara jag hade fel en RIKTIG MAN ( något som du aldrig kommer att bli) erkänner sina fel och misstag!
sylf:
Huge eller inte Huge,nu är det match. Tror det blir brutalt svårt i kväll men Brynäs är nästan skyldiga oss en seger efter fiaskot mot AIK senast.
Tror det blir förlust men det kommer inte hindra mig från att bli sjukt sur över om de torskar.
Kom igen Brynäs!!!
sylf:
Känns det inte på något vis rätt passande att Niklas Sundström får vara med och hissa vepan för ett damguld?
Brynäs IF | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4th Line | 25. Johansson, Martin | 24. Hansen, Mads | 11. Ollas, Jesper | |||||
27. Lindgren, Alexander | ||||||||
3rd Line | 29. Molin, Emil | 31. Granström, Jonathan | 41. Widing, Daniel | |||||
22. Sundqvist, Jörgen | 5. Löf, Simon | |||||||
2nd Line | 53. Thuresson, Andreas | 19. Järnkrok, Calle | 28. Lindholm, Elias | |||||
15. Bertilsson, Simon | 44. Franson, Cody | |||||||
1st Line | 90. Harju, Johan | 9. Enterfeldt, Sebastian | 62. Lavander, Mats | |||||
3. Djoos, Christian | 13. Gunderson, Ryan | |||||||
Goalies | 30. Rahm, Robin 40. Holmqvist, Johan |
sylf:
Som Sveriges största gnällkärring borde han ha kvalifikationerna för det iaf ;)
maddog1970:+1!!
Gött å se ALLA i Bif stå upp så här långt!
Redigerad kommentar
Shots | 14 | (14:-) | 0 - 0 (0-0, 0-0) Waiting for 2nd period 20:00 | Shots | 15 | (15:-) | |||
0,00% | 0,00% | ||||||||
Saves | 15 | (15:-) | Saves | 14 | (14:-) | ||||
100,00% | 100,00% | ||||||||
PIM | 2 | (2:0) | | PIM | 0 | (0:0) | |||
PP | N/A | (00:00) | PP | 0,00% | (02:00) |
Alltid lika kul att möta just MODO...mycket sitter i sen -99 antar jag.
Risk för att det blir stryk i kväll, men hoppas att honken gör en stormatch och kusinerna får lite flyt så kanske jag får fel:)
4-1 till MODO