1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741929 inlägg · 7967 ämnen

MoDo Hockey-Brynäs IF den 12/10-11

Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 12/10-11
Treklövern1912: Ja, måste vara ett skrivfel i domskälen.
I övrigt känns väl 3 matcher helt Ok, han har inte samma fart när han tacklar som Bertil hade, vilket förmodligen dragit ner strafflängden en aning.

Linström_92: Det är väl inte så svårt att räkna ut. Det är fortfarande inte förseelsen man går på utan följden. Kom ihåg att det är "JURISTER" som sitter i DN.

Slår du någon så han dör är det en straffskala, överlever han är det en helt annan. Det är så de funkar "di där".

Burken: Håller med. När domarna dessutom missar Danielssons fula armbåge som också ska rendera en 5:a plus matchstraff, så blir man extra förbannad.

Huge: Domarinsatsen igår kan inte annat än sägas vara patetisk.

Jag förstod tidigt att det skulle bli en sån. Exempelvis när de missade /interference/hakningen på Hansen framför målet under spelvändningen när (Jag tror det var) Johansson slog in en passning. Då var det "klubban i midjan och husvagnsrally" från modobacken.

Burken: Dags att bänka sig för att kolla på ångestfighten: FBK mot Timrå.
Såg värmlänningarna sist mot LHC och spelar dom likadant idag så får Timrå det hett om öronen.
Vete fan vilka man ska hålla på?
Man vill ju gärna att CZ får svettas lite till innan det vänder...   :-)

Huge: Det kommer inte att vända. Han rycker efter halmstrån. Jag hörde intervjun innan match och det är nästan kompist hur han står och försöker hitta positiva grejer från förra matchen. Man blev nollade. That's it.

Jag kommer att hålla på TIK idag. Det är nog enda gången ;)

Burken: Så han man bara slå ner röven i soffan innan det ringer haha.

Beklämmande dåligt av tik

« · 1413298