1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 740112 inlägg · 7967 ämnen

Nästa säsong!

Nästa säsong!
Dessa spelare vill jag ha kvar även nästa säsong:

25.Johan Asplund
14.Adam Andersson
33.Christer Olsson
7.Tommy Sjödin
4.Pär Djoos
8.Henrik Rehnberg
10.Jonas Soling
16.Mike Harder
18.Tony Mårtensson
20.Roger Kyrö
21.Ove Molin
23.Björn Danielsson
24.Daniel Rudslätt
32.Kenneth Bergqvist
38.Jan Larsson.
Som sagt, nu ryktas ju det om Soling och Rudan men det här är mitt drömscenario. Kommentera gärna!

Sv: Nästa säsong!
Går rykten nu att både Rudan å Soling sticker nästa säsong, det e inte bra..... Men det kan vi fans inte påverka tyvärr, så jag hoppas att Bäckström o co köper in väldigt bra ersättare för de här spelarna till nästa säsong...... Även en mycket bra målis skulle behövas, för "p" , håller inte, varken i grund elle slutspel enligt mig......
Hoppas nu Melin tar huvudet i fånga å låter Asplund stå imorrn, för han e nog väldigt sugen på att stå......

Jag vill även be om ursäkt till Sylf för att jag kallade det ena med det andra till honom om ryktet Rudslätt, ja hade fel....

Men det e fortfarande ett rykte men det verkas stärkas hela tiden..... tyvärr.....

Hoppas nu att både Rudslätt å Soling spelar lika bra som de har gjort tidigare..... Kanske kan nån bli kvar, man vet aldrig......

Vinst imorrn,,, de kommer att bli tufft att vinna mot Färjestad i deras arena, men det går, Modo gjorde det ju då kan vi me......

Tippa resultat: FBK-BIF 3-4 e.su (Molin avgör)

« · 63795