Brynäs IF

713374 inlägg · 7953 ämnen

Ny back

« · 1552728 Till forumet


Sv: Ny back
Anders Berg: Styrman var helt ok igår i alla fall.
Kommentera

Sv: Ny back
Anders Berg: Mkt bra värvning... Enligt Sundlöv iallafall:)
Kommentera

Sv: Ny back
Rossa: ... å Styrman är vi nöjda med?
Kommentera

Sv: Ny back

Rossa:"Jag har sett Johan live flertalet gånger i FBK s dress och det finns en anledning till varför han inte blev kvar...."

Oroväckande

Kommentera

Sv: Ny back
Carl Lejonkräk: Jag har sett Johan live flertalet gånger i FBK s dress och det finns en anledning till varför han inte blev kvar....
Kommentera

Sv: Ny back
Rossa: Är inte Johan Larsson bra då? När såg du honom i action sist?
Kommentera

Sv: Ny back
Bad_Brett: Är det Johan Larssson så kan Sundlöv avgå omedelbart. Detta bör ändå krävas av medlemmar och sponsorer, frågan är hur detta görs bäst??
Kommentera

Sv: Ny back

Gurra88:

-23? Känns inte som den kille ni behöver när ni har släppt in näst flest mål i hela serien.

Kommentera

Sv: Ny back
Gurra88: är det Johan Larsson man kollat på då?
Kommentera

Sv: Ny back
faceoff: japp. men jag bekräftar att det är felaktigt:)
Kommentera

Sv: Ny back
Gurra88:jag väntar med att uttala mig:)
Kommentera

Sv: Ny back
faceoff: Det är som sagt bara ett rykte. Han är inte aktuell.
Kommentera

Sv: Ny back
faceoff: Berglind är det närmaste Gunde vi har om man tittar på puckkontroll och spelsinne. Sen är hans defensiv fortfarande under all kritik.
Skola om honom till center istället fortsätter jag tjata om.
Kommentera

Sv: Ny back

sylf: VK kan få Franson och Brendl att verka som energizer-bunnies i jämförelse om vi tittar på spelstil...
Dessutom är han skadebenägen så det räcker och blir över, inte speciellt fysisk heller.
Men på plussidan finns att han är riktigt spelskicklig och jag har för mig att han var rätt bra på rören.

Kommentera

Sv: Ny back
70 Rodrigues:Tycker ändå styrman får +ikväll likaså Victor,trots målet så tycker jag sunken ska bli av med C bindeln!Fortfarande en av dom sämsta på isenen,titta på 1-0målet!
Kommentera

Sv: Ny back
faceoff: Fick också infon ikväll, dock lite tidigare bara, typ innan nedsläpp ;-)
Kommentera

Sv: Ny back
Huss: Värvningen av Styrman är fan en gåta, hur tänkte(eller inte) Sundlöv där??
Kommentera

Sv: Ny back
Huss: Rädd att du har rätt!
Kommentera

Sv: Ny back
70 Rodrigues:hade ingen aning innan jag fick höra det ikväll!
Kommentera

Sv: Ny back
faceoff: SAIKarna kommer i så fall få sitt andra stora skratt för säsongen (först Styrman...)
Kommentera

Sv: Ny back
faceoff: Old news kompis ;-)
Kommentera

Ny back
Har hört lite, Ville koistinen Ilves ska tydligen va långt gånget med bif!
Kommentera

« · 1552728