Redigerad kommentar
Mmmm....
"För någon dag sedan kom indikationer från en ganska insatt person att Melin skulle bort.
Det har dock inte bekräftats på något sätt, så det ska inte tas som någon sanning"
Huss:
Försvarsspelet o formeringen av ledarteamet har ju varit ett skämt de senaste åren...
Hade kunnat tänkt mig nått sånt här i Brynäs, möjligtvis är han ngt för het o har större ambitioner än ass (Lex Andreas Johansson, Hallam)
Ytterligare en back i ledarposition i shl
Huge: Ett poäng eller tusen från guldet kvittar, det finns en vinnare och resten är förlorare.
Bättre en puck i mål än fyra i stolpen!
"– Man kan snacka om att vi är i semifinal och därmed bland Sveriges fyra bästa lag, men så är det inte.
(Melin) har ett år kvar på kontraktet och har inga andra planer än att fortsätta. Tränaren hymlade inte om att han är mycket besviken på stora delar av säsongen.
- Serien är viktig för att du ska tro på dig själv och bygga upp något bra inför slutspelet. Titta på Skellefteå. Vi har alldeles för svajiga. Kommer du bara nia är det något som saknas."
...O vi i Brynäs var ca en förlust från 8:e platsen...
BRYNÄS4EVER NR1:
Jobbigt läge idag-Vi måste hitta ett nytt sätt att utveckla vår LHC till att bli bättre. SM semi är bra- topp fyra! Men långt ifrån målet.
?????
Redigerad kommentar
Huss: Kanske. Tänkte att forwardsidan har producerat under Jannes styre. Sjödin mer en chansning.
Din önskan ser intressant ut.
Får man drömma:
Melin-huvudcoach.
Janne Larsson-forwardscoach.
Tommy Sjödin-backcoach.
Redigerad kommentar
Peja:
Det skulle kunna vara så att TJ kommit på ngt ultra-smart o mörka mycket o istället oengagerat stå o rapa hockeyfloskler o uttalanden i stil med;
"det tänker jag inte stå o berätta här"
"vi möter ju Leksand en gång till i år, så det vill jag inte avslöja"
Men jag tror de flesta, inkl Mårts i OS, förstår vikten av att underhålla de som betalar deras löner o att man kan släppa ganska mkt som motståndaren redan ändå har koll på men som kan vara intressant/utbildande för mig som tittare
Peja:En taktik kan vara att i direktsändning gå ut med en taktik och sedan spela helt annorlunda. Brynäs kan vara först ut med detta.
Redigerad kommentar
Isf slipper han ju klura på hur de spelar...