Nyförvärv
« Föregående · 635707 · Nästa » Till forumet
Sv: Nyförvärv
Bif_FANS:
Håll till godo, dock är dom här bilderna rumsrena :-)
images.google.se/imgres?imgurl=http://archiv.hockeyfans.ch/spieler/brian_felsner/04.jpg&imgrefurl=http://www.hockeyfans.ch/cgi-bin/spielerinfo.pl%3Fart%3Dbilder%26spielerID%3Dbrian_felsner&h=279&w=200&sz=8&tbnid=OhFqAgJV_uMJ:&tbnh=109&tbnw=78&hl=sv&start=12&prev=/images%3Fq%3DBrian%2BFelsner%26svnum%3D10%26hl%3Dsv%26lr%3D%26sa%3DG
Håll till godo, dock är dom här bilderna rumsrena :-)
images.google.se/imgres?imgurl=http://archiv.hockeyfans.ch/spieler/brian_felsner/04.jpg&imgrefurl=http://www.hockeyfans.ch/cgi-bin/spielerinfo.pl%3Fart%3Dbilder%26spielerID%3Dbrian_felsner&h=279&w=200&sz=8&tbnid=OhFqAgJV_uMJ:&tbnh=109&tbnw=78&hl=sv&start=12&prev=/images%3Fq%3DBrian%2BFelsner%26svnum%3D10%26hl%3Dsv%26lr%3D%26sa%3DG
Brian Felsner kan eventuellt, möjligtvis, kanske, måhända vara ett lyckat förvärv för Brynäs. Som vanligt gäller 3-4 matchers teststräcka. Men det måste till 1-2 nytillskott till av bra kvalité för att jag ska vara nöjd. Och då inkluderar jag ingen D Hermansson däri. Obotligt naiv som man är går man och önskedrömmer om Andreas Johansson just nu. Det vore en spelare som kunde sätta sprätt på laget. Men hur skulle Brynäs kunna landa honom? Som sagt, naiv är man...
GävleLasse: Något så här kanske, om man får önska :-)
Målvakter: Holmqvist(Korhonen)
1:a Sundqvist-Ny back Månsson-Lind-Dackell
2:a Casselståhl-Sjödin Malmström-Bäckström-Molin
3:e Lavins-Johansson Felsner-Ny center-B Danielsson
4:e N Andersson-Kuparinen Aarnio-Almtorp-Spets
Extra spelare: Öhrstedt, Hermansson samt Gellerstedt??
Målvakter: Holmqvist(Korhonen)
1:a Sundqvist-Ny back Månsson-Lind-Dackell
2:a Casselståhl-Sjödin Malmström-Bäckström-Molin
3:e Lavins-Johansson Felsner-Ny center-B Danielsson
4:e N Andersson-Kuparinen Aarnio-Almtorp-Spets
Extra spelare: Öhrstedt, Hermansson samt Gellerstedt??
70 Rodrigues: Ja kanske det... eller om man eventuellt kör in Almtorp mellan Felsner och Björne.. Det kommer återigen bli konkurrens om forwardsplatserna... ett gott tecken.
Däremot så tror jag att Casselståhl hänger löst i morgon, mitt tips är att N.A tar hans lats.. kommer Sjödda tillbaka så ryker nog örat med...
Få se om jag tar mig upp på värmningen.. det är ju rätt tidigt i morgon så jag är skeptisk...Valet mellan kall Gavlerink och varm säng ter sig ganska enkelt.
Däremot så tror jag att Casselståhl hänger löst i morgon, mitt tips är att N.A tar hans lats.. kommer Sjödda tillbaka så ryker nog örat med...
Få se om jag tar mig upp på värmningen.. det är ju rätt tidigt i morgon så jag är skeptisk...Valet mellan kall Gavlerink och varm säng ter sig ganska enkelt.
Hong Kong:
"För er som är sugna på en pilsner före matchen, så kommer Spiltan på travet ha öppet från ca 13.00. BSKV:s två bussar beräknas dyka upp runt 13.30."
Och vi dyker upp med en buss a 50 st från Mjölby och dess närhet.
De flesta är Brynäsare, och dom som inte är det ska vi omvända med alla olagliga metoder :-)
"För er som är sugna på en pilsner före matchen, så kommer Spiltan på travet ha öppet från ca 13.00. BSKV:s två bussar beräknas dyka upp runt 13.30."
Och vi dyker upp med en buss a 50 st från Mjölby och dess närhet.
De flesta är Brynäsare, och dom som inte är det ska vi omvända med alla olagliga metoder :-)
GävleLasse: Så här stog det när "Gella" signade........"
Brynäs har beslutat att bredda sin trupp inför den kommande perioden, detta i samband med att Brynäs har kommit överens med Arboga forwarden, Joachim Gellerstedt, om ett avtal för i första hand tidsperioden fram till det kommande juluppehållet"
Brynäs har beslutat att bredda sin trupp inför den kommande perioden, detta i samband med att Brynäs har kommit överens med Arboga forwarden, Joachim Gellerstedt, om ett avtal för i första hand tidsperioden fram till det kommande juluppehållet"
GävleLasse: Hittade lite info på LHC's hemsida om varför Felsner bröt kontraktet. Han ville förlänga över nästa säsong, men LHC ville avvakta inför en eventuell NHL-konflikt. Så här gick snacket;
"LHC:s båda tränare Roger Melin och Johan Hemlin har ihop med Mike Helber haft långa och intensiva samtal med Felsner de senaste dagarna för att övertala honom att stanna i klubben säsongen ut.
-Ja, det är ju givet eftersom vi redan tappat två forwards under denna säsong i Mikael von der Geest och Ragnar Karlsson.
Brian är ju mycket duktig spelare som dessutom ligger på tredje plats i den interna poängligan. Samtidigt är det ju olyckligt att hans krav kommer nu när transferfönstret är stängt och vi inte kan ersätta honom., avslutar Mike Helber"
"LHC:s båda tränare Roger Melin och Johan Hemlin har ihop med Mike Helber haft långa och intensiva samtal med Felsner de senaste dagarna för att övertala honom att stanna i klubben säsongen ut.
-Ja, det är ju givet eftersom vi redan tappat två forwards under denna säsong i Mikael von der Geest och Ragnar Karlsson.
Brian är ju mycket duktig spelare som dessutom ligger på tredje plats i den interna poängligan. Samtidigt är det ju olyckligt att hans krav kommer nu när transferfönstret är stängt och vi inte kan ersätta honom., avslutar Mike Helber"
« Föregående · 635707 · Nästa »