Nyförvärv
« Föregående · 635991 · Nästa » Till forumet
Sv: Nyförvärv
Wesley:
Jag håller med för ryssen är verkligen ingen stjärna , visst skulle han säkert göra nytta i Brynäs det tvivlar jag inte på men kalla en Checking spelare för stjärna tycker jag är gå till överdrift ju
Kan ju vara dom flytter över andras ögon på han nu medans dom försöker signa nån annan , att detta är en rökridå
Jag håller med för ryssen är verkligen ingen stjärna , visst skulle han säkert göra nytta i Brynäs det tvivlar jag inte på men kalla en Checking spelare för stjärna tycker jag är gå till överdrift ju
Kan ju vara dom flytter över andras ögon på han nu medans dom försöker signa nån annan , att detta är en rökridå
WarhawK: expressen.se/index.jsp?a=485039
"Södertälje SK kommer att fira... jul på kvalplats.
Förmodligen nyår också.
Backjätten Josef Boumediennes sågning av lagkamraten Jörgen Bemström säger allt om läget i laget.
- Det var första gången jag såg honom täcka ett skott sen jag kom till SSK."
Antar att du valde fel lag grabben
"Södertälje SK kommer att fira... jul på kvalplats.
Förmodligen nyår också.
Backjätten Josef Boumediennes sågning av lagkamraten Jörgen Bemström säger allt om läget i laget.
- Det var första gången jag såg honom täcka ett skott sen jag kom till SSK."
Antar att du valde fel lag grabben
WarhawK: jag funderade lite på Ryssen.. Fan man borde ju kunna signa honom för resten av grundserien i alla fall... det skulle nog hjälpa till att slippa KS i alla fall... ett säkrat ES kontrakt skulle ju gör en hel del..
De stundande TV pengarna måste ju vara skäl nog att skrapa rent i kassakistan.. eller hur.
De stundande TV pengarna måste ju vara skäl nog att skrapa rent i kassakistan.. eller hur.
65selander: I mina ögon är han en av de mer laglojala ryska spelarna, som tar sitt defensiva ansvar. Slog igenom (om jag inte minns fel) under VM -93 då han lirade center när Ryssland vann sitt första och enda guld. Bra med ett "namn" det ger eko och positiva spinoffeffekter. Håller tummarna för att värvningen går i hamn.
björne:
*Brynäs värvar Tomi Kallio
*Brynäs värvar Simon Östlund
*Brynäs avslutar samarbetet med Mikael Lind och Andreas Dackell
*Leif Boork förlänger med 5 år
*Lott nr: 0391 vann 3 303 kr i dagens 50-50 lotteri
*Säker seger mot tamt Leksand
Enligt säkra källor så har dom förlängt Molins kontrakt med ytterligare 4+1 år (dock är det inskrivet i kontraktet att han ska vara barnvaktsresurs för övriga spelares barn vid eventuella egna skadeperioder)
*Brynäs värvar Tomi Kallio
*Brynäs värvar Simon Östlund
*Brynäs avslutar samarbetet med Mikael Lind och Andreas Dackell
*Leif Boork förlänger med 5 år
*Lott nr: 0391 vann 3 303 kr i dagens 50-50 lotteri
*Säker seger mot tamt Leksand
Enligt säkra källor så har dom förlängt Molins kontrakt med ytterligare 4+1 år (dock är det inskrivet i kontraktet att han ska vara barnvaktsresurs för övriga spelares barn vid eventuella egna skadeperioder)
« Föregående · 635991 · Nästa »