1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 740207 inlägg · 7967 ämnen

Panik

Panik
Hej Brynäs kompisar!
Jag har lite panik jag kan nämligen inte gå på Brynäs-festen imorgon pga jobb. Så jag undrar om det är någon som är intereserad av min biljett?
Bra pris!

Sv: Panik
Det här börjar likna Reine i barnens ö.Ny dag inga nya pubeshår.Ny dag inga nya spelare.Kom igen nu för fan,fram med nåra tunga namn,helst inga Japaner eller videojuggar a´la Bajen.

Sylf:
Hahahaha videojuggarna.. dom var verkligen riktigt dåliga.. hahah

KentaK: Kommer ihåg att många här grinade förra sommaren om vår "videojugge" Pekkala. Eller "videofinnen" som han då kallades. I efterhand kan man helt klart säga att dom (som vanligt) hade helt fel...

micke: Den ena videojuggen hade fyrkantig skalle och varje gång han nickade hamnade bollen på Nynäsvägen.

Sylf: :)) *lol* Det betvivlar jag inte för fem öre. Min reflektion vara bara att grinollarna på denna sida genast jämförde Pekkala med dessa videojuggar trots att de inte visste ett jota om honom (eller om sportkommittén)...

Sylf: Fyrkantig skalle förresten. Det har ju visat sig vara ytterst bra i Brynäs färger. Vem kan glömma Scerban?

micke: Nej Scerban var en höjdare,Videojuggarna i Bajens problem var ju mer att lirar man fotboll så innebär det större problem.

« · 84403