Brynäs IF

714713 inlägg · 7953 ämnen

Ronald Petrovicky

« · 493578 Till forumet


Sv: Ronald Petrovicky
Nu verkar det som vi får Petrovicky också. Till dom lokala tidningarna säger Sundlöv idag att han beräknar med att Petrovicky skriver på när som helst, det återstår endast några få mikroskopiska delar... Allt tyder på att det blir Brynäs för den slovakiske landslagsforwarden.

En annan rolig sak i dagens tidning:
- "Honken" mötte honom i AHL-final. Han säger att Bergeron skjuter som en häst sparkar, säger Sundlöv.

Hehe, bra det. Nu känns det genast lite positivt. Att ha tre nya spelare och så får vi äntligen tillbaka Wahlberg, i alla fall med största sannolikhet mot Mora hemma på tisdag.

För er som undrar om jag har en länk, så nej. Tyvärr, finns inte på nätupplagan av varken Gefle Dagblad eller Arbetarbladet.
Kommentera

Sv: Ronald Petrovicky
Falken:
Skall han spela back...?
Kommentera

Sv: Ronald Petrovicky
Det här vill jag se mera av om han kommer i Brynäs-tröjan...

www.geocities.com/bmittra35412/petrovicky-2001home2back.jpg
Kommentera

Sv: Ronald Petrovicky
Danne66: Lustigt det här, skulle just sätta mig och knappa in den här gubben som tänkbar förstärkning när han tycks vara klar. Blir säkerligen en kanonförstärkning och tycks enligt bifogad "scoutingreport" vara en spelare av rätt karaktär.
Kommentera

Sv: Ronald Petrovicky
Härligt att han verka välja Brynäs framför SSK, HV71, Malmö och alla Superallsvenska klubbar, om det nu blir så.
Kommentera

Ronald Petrovicky
Kanske nåt nytt ämne att diskutera?

Inga kommentarer just nu, för måga öl...;)
Kommentera

« · 493578