1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 740267 inlägg · 7967 ämnen

SEMIFINAL

Sv: SEMIFINAL
Gonatt allesammans hoppas Rautio står på torsdag

{7800}: Undrar om inte damkronorna spelar mer fysiskt än Brynäs?

Zappaholic: Gör vi något mål idag?

Zappaholic: Alltså Brynäs ser ju fan skraja ut!? Vafan har hänt

Brynäsgubbe:
Det tog 38 minuter att få igång ljudanläggningen, heja brynäs

Zappaholic: Känns som Brynäs vill spela som de gjorde senast i Scandinavium. Alltså ligga på försvar och snabba spelvändningar.. Men det är ju sönderläst.. Vi måste ha mer possesion..

Bulan har gett upp matchen, noll och intet försöker han.
*Edit* Granis stämpla äntligen in !!!

{8212}: Ja ett iaf

Lindström: Grävlis!

Brynäsgubbe: Aha du menar så.

Idag ser alla ut som glidande skithus.

Vi ser väldigt trötta ut. Tröga ben och framförallt syns det i beslutsfattandet. Många spelare man kan kräva otroligt mycket mer av.

GRANIS ❤❤

dAVydov: kan man hoppas på ett mirakel

Man kan ju hoppas att ett mirakel händer nu och Brynäs magiskt sett får en helt ny energi nu.

Få energi av det här nu då!!!

Är det förbjudet enligt någon religion eller så att flytta bort Jensen från första linan?

honken21: Wikegård är bättre i studion.

OJOJOJ ÄNTLIGEN EN JÄVLA FASTHÅLLNING. Dessutom en klockren armbågstackling på Bertil.

Powerplay!? Va? Men de tog den med bra tajming, dvs precis innan avblåsning så att våran tek i anfallzon inte blir lika fördelaktig.

In med Zaborsky låt han testa, många som inte är närvarande idag som han kan få ersätta.

Bratwursten : Är han ombytt? Isf borde det inte vara nåt att tveka på.

Bratwursten : Tyckte vi började bra första fem sex men sen föll vi tillbaka igen.

Bratwursten :
Det där målet hjälpte inte nämnvärt, har fan hjärtklappning av ilska fortfarande.....

Jensen verkar spela med halva kroppen i gipspaket tyvärr!

{4345}: Förstår det. Känner lite samma sak här hemma. Hade precis blivit klar med maten när 2-0 och 3-0 kom. Tappade aptiten direkt.

Forsberg 1978: huvudet också för tillfället... inte en passning rätt

smallround: Nu hade det varit läge o slängt in Zaborsky för att testspela, inte många som är på plan idag rent mentalt, frågan är hur det kan bara klappa ihop så? Det är ju inte ens fart från början inför hemmafansen...vet inte ..får inte ihop det

Hade hellre betalat 390 spänn för en tarmsköljning med frätande lut istället för den här skiten. Bedrövlig ishockey blir INTE bättre för att man ser den live... Procenten felpass måste ju ligga på 75%.

En motståndare som gör det svårt för oss också
Melin här i kvarten också, men känns inte som BZ-material

Gävle-publiken, god natt!

smallround:
Måste fråga er som är mer nördig än mig och inte missat en match i år. Är det här säsongens utan tvekan största bottennapp?

Får se om reduceringen får in lite energi i laget. Får hoppas Frölunda blir lite försiktiga i tredje.

smallround: Förlåt mig, men jag blir lätt enkelspårig....Fattar inte, har Bulan inte sett att Jensen är helt off? Hur tänker han? Ser han inga andra alternativ på platsen? Väntar han på att det plötsligt ska fungera för Jensen? Vissa coacher verkar fastna i sina egna tankemönster, kanske övertro på sig själv....Snyft!

{4345}: Sett till situationen (semifinal, hemmamatch, chans till 2-0 osv) så är det lätt det.

Sett till spelet så såg det nog ut så här eller värre under långa perioder i januari.

{4345}: Nja. Några matcher under svackan var sämre tycker jag. Men det är hårfint. Jag kan förstå att det blir skitspel i serielunken men i en semifinal för första gången på fem år får det fan inte se ut så här.

AnteA: Ja det e pinsamt, men nu stänker vi in den direkt i tredje i PP....så är det nerv igen...så om man summerar matchen hittills, så har jag god tillförsikt inför Scandinavium där jag tror vi kommer att komma ut ordentligt mkt mer taggade än idag.....publiken är verkligen klen hemma

dAVydov:
Blir det inte en REJÄL uppryckning med spelet o sista(mål inget måste), så måste jag tyvärr åka härifrån innan matchen är slut, klarar Fan inte mycket mer av den här tortyren...

Ganska sjukt att spelarna kan vara så jävla loja när spelare som ZAB och Johnson inget hellre vill än att ta deras plats i laget!

{4345}: Känner igen känslan. Har själv känt mig fysiskt dåligt ett par gånger under hockeymatcher. Hemma kan man ju alltid stänga av. På plats är det lite jobbigare.

Bulans spel sönderlässt

Jensen är skadad och borde inte lira...
Westerholm måste upp
Mannberg bästa spelare idag...

dAVydov: 2-3 skulle sitta fint även om vi inte förtjänar det. Men det skiter vi i.

smallround: Tycker ölund varit bäst , inte så tuff konkurrens dock.

Bra Felix

Det obligatoriska skottet från blå? Eller var han skymd?

FELIX!?

CTRL+W
ALT+F4
GONATT

Forsberg 1978: SÅ typiskt Felix att släppa in ett billigt långskott.

Tack för den Sandström, precis vad matchen behövde...

Den där ska du ha Felix.
Kan dock inte lasta Felix allt för mycket då spelet varit vidrigt uselt i övrigt.

rafalski: Synsam?

Spelar Bulan med Felix i nästa match så börjar man undra..
För jävla dåligt Felix, håller inte i SHL

mattiask: den här tavlan gör mer eller mindre att matchen är körd och det ÄR Sandströms fel.

« · 1817324 · »