1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 742285 inlägg · 7967 ämnen

SEMIFINAL

Sv: SEMIFINAL
{7225}: tyvärr inte.

bifhjärta: vilken mardröm ..

{7225}: jo tack, jag vet😢

bradberry:
Katt a strof, Brad!

NoMercy:

Låter spännande! Ska bli intressant att se om Cmore uppmärksammar denna kille ikväll!

Mike.F: Nu menar jag naturligtvis Brynäs.

bradberry: snö i Gävle och jag såg nyss en hund iklädd Brynäsdräkt. Ett tecken?

Bratwursten : blir det vinst, så måste du ta med henne varje finalmatch ;-)

{6984}: det är härligt när familjen förstår, frugan brukar surna till när jag ropar till när Brynäs nätar för att jag skrämmer henne :P helt klart fördel att bli förstådd!

Bratwursten : jag har fått önskemål från min mor att ta med henne nästa gång så vi lär väl se finalmatch tillsammans :D

mk: Hon e nöjd. Har lovat att knåda ryggen på henne hela tredje perioden.

Vi får se om det blir happy ending på isen och i sängen...

Peja: Sol i Las Palmas och en massa rödskinn!

Zappaholic: vad skulle du njuta mest av? ;-)

Zappaholic: Så underbart med happy ending efter en vinst..

Nyström kommenterar: ...."Men jag kan förstås om Brynäs spelare och supportrar känner sig extra drabbade av dåliga domslut i den här semifinalen. John Nybergs så kallade "slewfoot" senast blev som en symbol för varför jag inte vill skriva om sådant här. För det är för godtyckligt och för ojämn nivå. Det Nyberg gjorde var i mina ögon värre än det som Jimmie Ericsson blev avstängd för i sjunde avgörande kvartsfinalmatchen mot Frölunda".......

Brynäs får tydligen 250 000:- av Frölundas intäkter för matchen enligt en överenskommelse mellan SHL-klubbarna vid match 7... För att täcka resa hotell etc.

Det är märkligt, Brynäs har gjort en enda helgjuten match under semifinalserien (match 4) och ändå har vi chans på finalspel. Sett till den höga nivå laget haft över hela säsongen tycker jag det är dags för en 100-procentig insats ikväll. Det vore inte mer än logiskt.

{8212}: Äntligen kommer sett upp och väldigt lägligt till match sju också, bra för oss.

{7225}: Kanon! Klarar zebrorna av att hålla en rättvis bedömning idag så kanske dom kan återupprätta lite av det tappade förtroendet Tror på 0 - 6 idag. 3 x Clark, Paille, Mannberg och Lucas Carlsson

{8212}: intressant att flera journalister tar bladet ifrån munnen nu, frågan är varför man väntat?

Slutet match fem så sa Wikegård något i stil med "Gävlepubliken kommer sätta press på domar...eh eh det kommer vara bra drag i Gävle"

Uppenbart att han har fått munkavel av cmore efter hans attack på Lärking.

Zzz: Fruktansvärt egentligen att ljugmedia har sjunkit så lågt. Funderar starkt på att säga upp cmore!

{8212}: Hoppas du har rätt! Vore fantastiskt med en finalserie mot jesusälskarna. Vore så jäkla stort om Sandström står och verkligen får visa vad han går för och föra oss till final. Då är alla halvtavlor han gjort iår förlåtna direkt.

Eller: En finalplats. Det andra hände lite oftare :-)

{7057}: Tänk att äntligen få chans till revansch mot HV, vilken tändvätska det skulle vara...

{7225}: någon som har koll om vi samlas någonstans innan matchen idag?

Se till att lägga er röst på Johan Alcén för utmärkelsen "Fansens pris". Det finns ingen mer värdig för det priset!

{8212}: Förstår inte varför folk stannar kvar. Har inte haft cmore på hela säsongen förutom nu en månad under slutspelet. Kommer aldrig bli någon skillnad om man låter allt rulla på som inget hänt.

bifhjärta: #1820778 · bifhjärta 20x20-41786_251199266865_4781574_n.jpg · 3 timmar sedan
bradberry: här blir det en weekendresa....hinner se första 2 perioderna på flygplatsen..under period 3 sitter jag totalt ovetandes 10 000m upp i luften, hyfsat frustrerande...

Våra tankar är hos dig, va stark 😉

Forsberg 1978: Nu är det allvar😀
Jag har en fråga.
Hur gör jag för att se matchen på chromecast?
Måste jag skaffa cmore? Eller kan man se den via TV4 play.
Den andra teven är upptagen av Lets Dance😡

mk: Lets Dance? Allvarligt :)

Forsberg 1978: Tack!!😅😅

mk: Tv12

Leonardo: Ja tyvärr😩
Det är inte lätt att vara ensam sportintresserad

{8212}: Vad menar du?

mk: Jobbigt, vi har ett varsitt rum och varsin TV, jag betalar kanalerna, enklast så...hatar såpor, Mello, Lets Dance, Idol etc, etc...film, sport, Discovery, Kunskapskanalen, National Geograhpic gäller :)

mk: nä tror inte du kan se tv12 via tv4 Play? Men har du inte tv12?

Själv har jag fixat klubblokalen nere på våran idrottsplats med ett gäng så detta lär bli en blöt kväll :-)

Forsberg 1978: Jo. Men man måste se det via cmore. Jag orkar inte fixa det. Det är lättare att gå ner till sportbaren😀

FORZA BRYNÄS❤️❤️❤️❤️

mk: Lets dance går väl att se via TV4play och vips är TVn ledig....eller blev det för många påskbrygder för mig? :-)

Tommy: nu rör vi oss inåt från Kungsbacka !!! Sjukt taggad

Tommy:
Upplockad i Norsholm
Nu i Jönköping

{8212}:
Guuu va skönt att se NÅN "expert" uttala sig om att vi fått lite orättvisa emot oss. Började nästan misstänka att jag blivit sjukligt färgad...

Tommy: Nä. Det går inte.
Men man kanske kan hoppas att hon hoppar på kvasten idag och åker bort😀

Kör försiktigt allihopa och heja för mig med! Jag kommer inte att orka se hela matchen, framförallt inte om det är jämnt. Min hälsa pallar inte riktigt det. Känns som om pacemakern rusar och blodtrycket ökar ohälsosamt. Så jävla trist, det är ju inte ofta vårt kära Brynäs spelar så här viktiga matcher. Kämpa Brynäs!
Jag vill uppleva ett guld till!

Tommy: Oj, oj är det så illa!! Kramar till dig mannen.

{7225}: Tack...Sjukvården är fantastisk och den kommer att hålla det här Brynäshjärtat vid liv länge till...om jag är försiktig :-) och det är jag inte vid såna här tillfällen

Någon som vet någon stream?sitter i Egypten :/

{7003}: Cmore

{7003}:
yallayalla.shithappens.com

Tommy: Kan rekommendera tivo, då kan man se matcherna i efterhand.

{7225}: funkar inte utomlands står det för oss?

« · 1820780 · »