Dif vet heller inte bättre utan håller på med det där skitsnacket;
"Det är extremt lite rörelse på marknaden nu och vi följer och jagar men det är inget som varit nära"
Godmorgon !
Kanske läge att passa på att glädjas åt Rödins spel...
"Redan nu vill konkurrenterna försöka göra klart med Brynäsforwarden inför nästa säsong.
Enligt uppgifter till SPORT-Expressen vill både Skellefteå och Frölunda värva honom."
Honken:
"vet inte riktigt om han ser oss som enda svenska alternativet"
Tror det finns knappt en spelare per shl-lag idag där Klubben ensamt skulle vara överordnad tex lön, utvecklingsmöjligheter, chans att vinna...
bifhjärta:
Var inte för säker, Skott o Svett har troligen KHL-klausul, om inte Brynäs ändå måste sälja dem för att rädda ekonomin...
"efter det här blir jag sjukt sugen på att knäppa Djurgården på näsan, säger han och öppnar för andra klubbar i Sverige"
Murray skulle kunna ersätta Sunken anser iaf jag, men hoppas man på Erik Karlsson så skulle man ju såklart bli besviken...
tjugo8:
Seriöst, han är för långsam, skulle inte vilja ha honom i mitt eget lag. Finns bättre och billigare backar i allsvenskan.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Skrubben:Skönt att läsa hur Bengtzén resonerar kring Murray och Tallinder.
För er som inte orkar läsa artikeln säger han också att ingen ny back kommer värvas under uppehållet.
Skrubben:
Bz beztämmer!
Mmm...jag e iaf inte nöjd m Djoos,Nörstebö,Westlund,Carlsson bland 8 backar
Vill ha in mer erfarenhet o rollspelare
Tror Murray hade kunnat städa lite runt mål o i bp, iaf bättre än vissa Frankensteins i Leksand...betänk också att de större zonerna lett t mer spel på utsida
tjugo8: Jo, men ska man ha en sån spelare hade jag hellre tagit typ Robin Jacobsson. Han är i alla fall lite bättre på rören än Murray.
För övrigt hoppas jag att Luleå nappar på honom. Vore en attraktion att se Rödin, Sweatt och Scott köra åttor runt honom :)
Undrar om LHC verkligen har pengar t Bäckman?...inte så jävla säker e Granak...
Resten av sässen hos oss o så kan han köra på LHCs budget 15/16?
Redigerad kommentar