1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 755168 inlägg · 7967 ämnen

SILLY SEASON 13/14

Sv: SILLY SEASON 13/14
Peja: Efter att ha följt snacket i detta forum under en längre tid har jag undrat många gånger för mig själv varför Gurra88 inte blir avstängd?

Peja: Frågan är hur många poäng Brynäs behöver ta för att ta sig till slutspel? Jag tippar att fyra poäng borde räcka, då måste AIK ta tre segrar på  återstående fyra matcher och frågan är om de klarar det med sitt darriga målvaktsspel. Jag tror inte de mäktar med det. Tar de platsen från oss så är det bara att gratulera och vi får skylla oss själva.

Gurra88: Herrejösses...fler angrepp på person.

Redigerad kommentar

Gurra88: Det är snarare du som är den lättlästa här. Istället för att besvara frågorna flyttar du fokus till personen som har ställt frågan och utmålar dig själv som en martyr. Som vanligt, alltså...

Redigerad kommentar

Gurra88: Kan inte säga annat än du feltolkar. Tro vad du vill. Alla vill inte hoppa på dig om du nu fått för dig det...

Zappaholic: Du försöker köra med indirekta hån för att kunna komma undan med att det inte var så du menade. Men du är oerhört lättläst grabben..

Är så jävla trött på er som säger att ni vill ha ett bättre klimat men inte är ett dugg bättre själva.

Gå till er själva först innan ni klagar på andra.

Gurra88: Synd att du tolkar det så. Jag försöker styra in samtal på hockeyn men det är inte du intresserad av. Du fortsätter att älta ålder och angripa. Tråkigt...

Zappaholic:"Vilka förändringar har du varit med och påverkat genom alla dina konstruktiva mail?"

Ett hån rakt igenom, men det är tydligen okej. Om du vill få bort personangrepp så gå till dig själv först. Men det lär ni väl er så småningom i skolan.

Gurra88: Hånat? Jag ställde en fråga om du påverkat något beslut med dina mail. 

Man kanske ska hålla dig till det som är hockeyrelaterat, så slipper så många tröttna på inlägg som inte handlar om hockey. Blir mer som ett hockeyforum då, istället för ett forum där människor får utlopp för sina egna privat aggressionsproblem.

Generellat skrivet, givetvis...

Zappaholic: Vad får dig att tro att du är bättre?

Du har tillåtelse att håna mig för mina mail ,men jag får inte håna dig för att du ljuger om din ålder och att du har barn?

Gurra88: Då var det dags igen...lillen och ålder och om jag har barn eller inte. Samma tugg som tidigare när sakargumenten tar slut.

Hövlig ton utan personangrepp funkar inte för dig märker jag.

Peja: De frågorna går givetvis till ledningen.

Gurra88: Jag tror att du inte kan besvara frågan.

Redigerad kommentar

Zappaholic: Förmodligen lika många gånger som du lyckats bli förälder.

Noll med andra ord.

Men jag fortsätter likförbannat, som du med gör antar jag, lillen.

Peja:Ja vad tror du?

Zappaholic: Sparka Sundlöv ;-)

Gurra88: Vilka förändringar har du varit med och påverkat genom alla dina konstruktiva mail?

Redigerad kommentar

Gurra88: Hur påverkar du genom att maila de som du vill ha avsatta...?

Zappaholic: Är du dum?? Jag skickar mail till de jag vill påverka. Fått bra svar väldigt många gånger. Bra mycket bättre svar än vad jag fått av att gå på ett ryggdunkarmöte.

dreamland: Tack så mycket! 

Peja: Gurra vill inte påverka. Han vill gnälla och älta saker in absurdum. Så påverkar han bäst, tycker han.

Tycker vi borde ha en ignorefunktion. Tror det skulle gynna vårt forum.

Redigerad kommentar

Bratwursten: Välkommen!! Trevligt med nån som vill prata hockey :)

Zzz: För tredje gången. Att gå på årsmöte hjälper inte. Jag mailar de jag har frågor.

Peja: Jag mailar ledning med frågor, samt sportchef.. Det hjälper mer än att jag går på ett möte och räcker upp handen.

Här inne vädrar jag mina åsikter.

Gurra88: Skrev jag att du försökte det? Ditt engagemang övergår ett normalt supportande så därför är jag förvånad att du inte är mer intresserad av att vara med och påverka. Nu gnäller du ju bara och det vet alla att du lägger väldigt mycket tid på det.

Hallå, Jag har följt hockeysnack länge men aldrig skrivit något på forumet men har tänkt att bli lite mer delaktig, så tänkte bara säga hej och nu jävlar klarar vi slutspelsplatsen !!

Gurra88: Varför vill du inte påverka då? Du vill väl Brynäs bästa? Och det bästa måste väl vara om du påverkar Brynäs, eller...?

Redigerad kommentar

Zappaholic: Jag såg det, men du verkar inte förstå innebörden av ett forum.

Avgå Sundlöv!!

Gurra88: Jaha, läsförståelse någon? Jag skrev i inlägget nedanför dig att detta är ett hockeyforum. Läs om och läs rätt. Sen är du välkommen tillbaka.

Var har jag skrivit att jag är nöjd med att vi kanske missar slutspel? Även om jag är missnöjd får det mig inte att skriva "avgå Sundlöv" i 2500 inlägg

Zzz: Har jag någonsin sagt att jag försöker påverka genom att skriva här inne? Nej precis.

Gurra88: "Årsmöten är dock främst för ryggkliare som du."

Det är möjligt, men det är också en möjlighet att påverka och säga sin mening. Härinne förändrar du ingenting och om du bara lade en tusendel av din inlogggade tid härinne på att besöka Gävle skulle du klara det med råge.

Men det är ju alltid lättare att sitta härinne och tycka och tänka istället för att verkligen försöka påverka.

Zappaholic: det funkar lika lite som att säga det på deras årsmöte.

Men detta är ett forum om du missat det?

Om jag vill att Sundlöv så säger jag det. Men du är förstås nöjd med att vi håller på att missa slutspel?

Redigerad kommentar

Gurra88: Jag tror inte det funkar bättre att skriva "Avgå Sundlöv" i ett hockeyforum om  man vill att Sundlöv avgår :-)

Peja: Ja det tror jag, men jag tror inte att det hjälper med att gå på ett årsmöte. För det kommer inte få Sundlöv att avgå. Om det var det du syftade på

Att jag kallar arnio för schizofren handlar enbart om hans oerhört dåliga försök att låtsas vara någon annan. Men han har ju lurat dig så det funkade tydligen.

Hejdå:)

dreamland: Skulle inte smaka dumt.

Kanske ligger vår chans i att HiV brutalt underskattar oss å det grövsta.

2-1 till Brynäs efter magisk stormatch av Honken i kassen. 

Zappaholic: Om grisarna är grillade och klara så gärna för mig :)

Gurra88: Jag tänkte att om du verkligen bryr dig om Brynäs och om du verkligen tror att det vore så enkelt att förändra klubben till det bättre, så vore det värt att åka från Småland en gång om året. Men jag tänkte uppenbarligen fel.

Varför skulle de som finns på plats göra din röst hörd? Det är ingen som vill skämma ut sig så pass mycket att de anklagar Brynäs ledning för att vara totalt värdelösa, eller för den delen kalla andra Brynäsfans för fjantar eller anklaga de för att lida av schizofreni.

Redigerad kommentar

Zappaholic: Gamnacke ;-)

70 Rodrigues: Javisst, och det kommer regna grisar från himlen också!

Zappaholic: Äh, imorgon vinner vi med 3-2 :-)

Peja: Så det var grova övertramp?? Hahaha!!

För att jag bor i Småland och de gånger jag kan åka till Gävle väljer jag att gå på match istället för årsmöte. Där litar jag på de som finns i området gör sin röst hörd.

Årsmöten är dock främst för ryggkliare som du.

Ska det vara så jävla svårt att sluta svara på mina inlägg?

Gurra88: Beror på vad man menar med grova övertramp. Man behöver bara bläddra några sidor i din inlägghistorik för att se att du har kallat andra användare för "schizofren människa", "fjant" och så vidare.

Sen har du ju en märklig besatthet av andra användare. Kan vara deras ålder, att de förföljer sig på hockeysnack, att de har haft andra användarnamn förut eller i princip vad som helst. Utöver alla spydigheter, förstås.

Min fråga till dig är: med tanke på att du är medlem i Brynäs(?) och att alla inom Brynäs, enligt din mening, är så himla inkompetenta och att du vill Brynäs bästa (du utger dig ju för att vara Brynässupporter...); Varför går du inte på årsmötet och styr upp hela föreningen?

Att besöka årsmötet och vidta åtgärder, som man får intrycket av att du skulle klara av enkelt, för föreningens bästa... Ja, det borde väl vara mycket bättre än att sitta och gnälla på hockeysnack, eller...?

Redigerad kommentar

70 Rodrigues: Haha, touché. Nu ska jag också släppa det och gå vidare.

Fast jag vill inte gå vidare, för då kommer jag att tänka på matcher mot HiV, Modo och AIK och noll poäng :-(

Zappaholic: Snart har du skrivit orden ifråga mer än personen ifråga ;-)

Zappaholic:"Jag antar att Lejonkräk syftar på dig men inte hittar något konkret att komma med."

Exakt. För det finns inga grova övertramp.

Gurra88: Tror tyvärr inte du får några svar så släpp det och gå vidare. Jag antar att Lejonkräk syftar på dig men inte hittar något konkret att komma med.

När jag skrev mitt inlägg om äckel och fittor så finns en person bland oss som i flera inlägg kallat spelare och laget för det, det tycker jag är rejäla övertramp och oacceptabelt. Jag vill inte hänga ut personen men är någon intresserad så får man scrolla tillbaka ett antal dagar för att hitta inläggen.

Du hackar ju på mig om att jag skulle vara 18 och 15 etc, och det kan jag ta. Jag ser det mer som munhuggning och inte övertramp. Jag hackar på dig och retas men ser det också som munhuggning.

Jag ser ju att du har ett genuint intresse för Brynäs!

Zappaholic: Eftersom det inte finns några grova övertramp ja.

Om nån är intresserad av att läsa en liten födelse och kärleksförklaring till Brynäs så kommer den här.

96 Artisten: Har för mig att Lejonkräk redan igår skrev att han inte tänkte diskutera saken mer. Han vill inte tala ur skägget så då kan väl vi alla släppa saken och gå vidare?

Zappaholic: Huge har fått svar .. Trots det ältar han. Lejonkräket antyder något om grova övertramp men har absolut ingenting att komma med när man frågar vad det är han syftar på. Istället kryper han tillbaka och gömmer sig som vanligt.

SH: Hahaha

« · 1563704 · »