Zappaholic:"Kan inte säga annat än du feltolkar. Tro vad du vill. Alla vill inte hoppa på dig om du nu fått för dig det..."
Nej, men du vill.
"Vilka förändringar har du varit med och påverkat genom alla dina konstruktiva mail?"
Så helt plötsligt tycker du det jag säger är konstruktivt.?
Är inte det hånfullt? Sluta spela så jävla oskyldig
Zappaholic: Du ska ge fan i att be andra att bättra sig innan du rannsakat dig själv
"Vilka förändringar har du varit med och påverkat genom alla dina konstruktiva mail?"
Så helt plötsligt tycker du det jag säger är konstruktivt.?
Tommy: Absolut inte. Men tycker det är väldigt underhållande med folk som gnäller över klimatet här inne när det är de själva som bidrar till den.
Gurra88: Nja, jag antog att du var konstruktiv då du mailade ledningen i Brynäs. Eller hade jag fel i mitt antagande?
Du vet, du kan inte begära vad som helst av en femtonårig snorunge. Du kanske borde hålla dina diskussioner med vuxna istället.
Så, nu fick du svar på dina fråga. Dags att gå vidare...
Zappaholic: Anade att du inte kunde stå för det. Men det är ett tips. Ska du efterlysa nytt klimat, se över dig själv först. Blir mer trovärdigt då.hejdå
Gurra88: Ok, så jag ska gå till mig själv och du har rätt att kalla andra för jävla snorungar när det passar dig?
Det är så det ska tolkas alltså.
Tack, då vet vi alla :-)
Huge: Det är inte min uppgift att ta ut efterträdare. Finns de som har lön för det..
Varför i helvete skulle jag visa mina mail till ledningen för dig? Jag skiter fullständigt i om en busschaufför tycker jag är konstruktiv eller inte.
Min duskussion mellan mig och Zappo handlade inte om att mina mail var konstruktiva eller inte utan om att han borde rannsaka sina egna hån innan han efterlyser ett bättre klimat.
Jag har fått svar på samtliga mail förutom det senaste då HGK är på GranCanaria och jobbar på brännan eller liknande.
Zappaholic: Nej det ger inte mig rätt, men jag klagar inte heller på klimatet..
Du hånar trots att du eftersöker bättre klimat. Oerhört märkligt om du frågar mig.
§4
Svordomar och grovt språk undanbedes. Dina inlägg ska hålla en kamratlig ton och hålla ett vårdat språk för allas trevnad.
Liten reminder i största allmänhet... :-)
Gurra88: Nej, du har fel. Måste slå dig på fingrarna där. Våra mail handlar om något helt annat. Jag försöker hålla det hela hockeyrelaterat, har påtalat det flera gånger, du svarar med personangrepp. När jag inte besvarar på samma sätt som du så lyser tyvärr din frustration igenom och du tar till mer angrepp.
Tyvärr, det funkar inte. Du får antingen sluta upp med att diskutera och hacka på min person om du vill ha svar, eller hitta någon annan att diskutera med. Någon mer vuxen, på din nivå.
Åter till hockeyn. Hur många poäng tror du Brynäs behöver för att ta sig till slutspel*?
Zappaholic: Så vad var tanken med följande. För att du tycker jag skriver konstruktivt vet vi ju redan
Det är ett rent hån. Men du försöker likt Huge förklara din oskuld in i döden. Löjligt och patetiskt.
Ska det vara så jävla svårt?
jag tror de behöver en vinst till men jag tror de tar 0.
foppa78: Lösa? Gurra vill ju inte.Jag försöker ju ständigt få över det till hockey men han vägrar då han känner sig förolämpad och hånad. Själv har han inga problem att kasta ur sig opassande tillmälen.
Jag försöker ju gå vidare, det ser väl alla med någon form av läsförståelse.
Huge: Hahaha!! Du kan försöka med dina oerhört tama försök. Det biter inte. Testa igen..
Säger det igen, finns inget jag bryr mig mindre än om än om du tycker jag är konstruktiv eller inte.. Jag kan maila vissa utvalda om de verkligen vill veta. Varsågoda
Zappaholic:Be om ursäkt för ditt hån istället. Så kanske vi kan ta dina önskemål om ett bättre klimat på allvar.
Så vad var tanken med följande. För att du inte tycker jag skriver konstruktivt vet vi ju redan
Redigerad kommentar
Huss:"Vi? Har du börjat tala om dig själv i tredje person nu också? Coolt, Gurra for El Presidente..."
Sen när blev "vi" att skriva sig själv i tredje person?? Om du ska försöka göra dig rolig på min bekostnad så är det väl bäst att du kan din grammatik?
Redigerad kommentar
Zappaholic: Har inte orkat räkna pga av för mkt febernedsättande och smärtstillande...(nej beror inte på Brynäs ) men på nåt sätt tror jag matchen mot just AIK avgör...
Men jag hoppas att AIKs jakt kom av sig lite igår...Mkt psykologi i allt det här...
Zappaholic:
Om vi kommer upp i 74 poäng, d.v.s. tar 6 poäng till. Då får AIK
bara tappa en poäng på de sista 4 om de ska slå oss på målskillnad.
Men det kan ju bli svårt för oss att ta 6 poäng till.
Men jag gissar att vi åtminstone måste ta 4 poäng till,
i och med att vi har så dålig målskillnad.
Tar vi 7 poäng, på de 3 kommande matcherna,
så är vi helt klara. För då kommer AIK att vara
minst 4 poäng efter oss inför sista omgången.
Men att tro på 7 poäng, på de kommande 3 matcherna,
är kanske väl optimistiskt, om man säger så.
Zappaholic:Man brukar ju säga, att när hjärnan tar slut, då tar nävarna vid.
Så är det på Gurra och Huge. När hjärnan tar slut, då kommer påhoppen:-)
Liiite jobbigt va inte få vare sig sista ordet eller klara av att skriva något fyndigt som avslutning på diskussionen :-)
Jag önskar bättre lycka nästa gång...
Enaranger: Sju poäng tar vi aldrig, om jag får gissa. Men fyra kan vi klara. Det borde räcka.
Men vad vet jag, en femtonårig jävla snorunge :-)