Redigerad kommentar
Peja:Miettinen och Malmström var Lock Out 2005 va?? Men det var ju iaf rena sparkningar....ev Kankan med.
Sandin bad väl själv att bryta kontraktet efter utlåning när han visste att han inte skulle få mer speltid än att vara 13:e forward
DJ och Spets utnyttjade man klausuler om jag inte är helt fel ute....vilket inte skulle vara första gången i så fall :)
Det har postats förut, men allt mer aktuellt nu.
Spelare med kontrakt nästa säsong:
MV1: Rahm
B1: Bertilsson
B2: Djoos
B3: Gunderson
B4: Jacobsson
B5: Löf
B6: Persson
B6: Sundqvist
C1: Enterfeldt
C2: Granström
C3: Nordquist
F1: Harju
F2: Laurtizen
F3: Lindholm
F4: Ollas
F5: Thuresson
F6: Widing
. . .
Kontrakt som går ut:
MV: Honken
B: Berglind
B: Jonsson
B: Styrman
C: Hansen
C: Järnkrok (lån)
C: Lindgren
F: Johansson
F: Lavander
F: Wännström (lån)
brynäs08: Kan mycket väl vara så . Men jag tror inte jag förtstått något av hans 10 senaste inlägg. Kan ju vara bra att läsa igenom en gång om man vill göra sig någorlunda förstådd;)
Carl Lejonkräk:
Jag antar att alla förstår att man inte är efterbliven bara för att man skriver på en iPad-mini. Den stavar hur fan den vill. Ibland byter den ord som den inte tycker passar i meningen om man råkar backa och inte läsa igenom. Jag skrev sms till svärmor om hon ville gå på dejt med mig...
Zappaholic: Du svarar ju ändå inte på frågor så vad är vitsen? Du har ju inga svar..
Är intresserad av vad vissa skriver här inne. Men av nån märklig anledning så har du inte gett mig något matnyttigt ännu. Men det kanske kommer
Gurra88: Tack då vet jag :-)
Att du inte håller monolog istället då du inte är intresserad av vad andra skriver. Och nej, det var ingen fråga...
Redigerad kommentar
Zappaholic: Sålänge du inte kan låta bli att håna folk ska du ge fan i att efterfråga ett bättre klimat.
Gurra88: Jaja, jag förlorar...det förstår väl alla.
Så, du vill ju få Sundlöv sparkad, vem vill du se som ersättare?
Redigerad kommentar
Zappaholic: Du ser inte skillnaden? Han har fått svar på det tusen gånger.
Jag är nyfiken på en fråga. Men får inget svar. En helt annan sak.
Det är ju du som förlorar på det eftersom du inte har något svar. Eftersom det var ett hån. Men du kan inte stå för dina handlingar.
Gurra88: Du menar att jag kommer få frågan kastad i ansiktet lite som du fått ditt påståendet om att förra året ställde Sundlöv det sämsta laget någonsin på isen?
Det kan jag tåla i så fall, det stör inte mig. Du kan få ha skoj på min bekostnad.
Så vem vill du se som sportchef nästa säsong? Min röst skulle jag lägga på Dackell. En del snackar om Sjödin, men jag tror Dackell är mer passande.
Zappaholic: Vad har du gjort för harmlösa poäng som folk skrattat åt? Är man rolig för att man skrattar åt sig själv? njaaa Zappo
Du har fått en enkel fråga.. En fråga du inte klarar av att svara på.
Sen när började du tycka jag skriver konstruktivt?
En fråga som kommer fortsätta tills du svarar på den. Så det är ju ditt val om du vill få slut på den eller höra den även i fortsättningen.
Gurra88: Det är redan en icke-diskussion för mig.
Se det så här istället, du vann inte diskussionen och jag har gjort några harmlösa poäng på din bekostnad. Alla har fått sig ett gott skratt, det kan du väl vara storsint nog att bjuda på.
Jag lovar att det inte gör mig ett skvatt om folk får skratta åt mig, om du lyckas komma med någonting fyndigt som sätter mig på pottkanten. Du får nog vara mer fyndig än "jävla snorunge" skulle jag tro.
Så, nu har jag uttalat mig klart om detta, nu tar vi hockey istället :-)
Zappaholic: Du svarade runt om som vanligt. Du har inte svarat på varför du helt plötsligt tycker jag skriver konstruktivt? Vore intressant att höra.
Det är en väldigt enkel fråga och du får hela diskussionen att lägga sig.
Gurra88:Säg så här. Om vi nu lyckas ta bort öknamn och diverse tillmälen. Vad är god ton? är det att man sitter och håller med alla? Eller är det att man kan "käfta"lite grand?
Gurra. Ge mig ett exempel då du har gått in i en disskution och visat lite respekt, och hållt en god ton. Det blir garanterat is i helvetet före det händer.
Ja, och jag vet vad jag snackar om, läser i princip varje dag, annars så kollar jag tillbaka.
Zappaholic:
Vi kan ju också vända på det och se det med AIK:s ögon.
De måste i princip ta en trepoängare mot oss.
Sen måste vi tappa ytterligare 2 poäng mer,
än vad de gör, i de andra 3 matcherna.
Jag är hellre 5 poäng före, än 5 poäng efter,
med 4 omgångar kvar.
Men det lär krävas 4-7 poäng av oss, för att gå till slutspel.
Allt beroend på hur bra AIK fortsätter spela.
Zappaholic: Du har inte alls svarat. Varsågod
"Vilka förändringar har du varit med och påverkat genom alla dina konstruktiva mail?"
När började du tycka att jag skrev konstruktivt eftersom det tydligen inte var tänkt som ett hån?
Man måste inte försöka bryta rakt av heller. Man kan t.ex låna ut hela nästa säsong och betala x% av lönen, eller betala mellanskillnaden som blir mellan den lönen han får i Brynäs och den i nya klubben. Det kan vara värt att betala en slant för att slippa hela löneutgiften om man ändå inte har någon användning för spelaren.