Linus Wickman: Tycker som du. Meningslöst att fantisera om spelare som ändå aldrig kan bli aktuella. Lägg till Bertilsson och ta bort norrmannen så har du förmodligen Brynäs backbesättning nästa säsong. Möjligtvis att Löf kan bli utlånad.
Samtidigt försvinner lagets bästa forward (Järnkrok) och då fattar man vilken utmaning Sundlöv har. Den här gången kommer det inte att hålla att fylla på med halvfabrikat som Thuresson och Harju som är hyfsade elitseriespelare men inte mer. Sundlöv måste hitta spelare av landslagsklass.
Linus Wickman:"Men Backsidan till nästa säsong är redan klar. Jacobsson, Sundqvist, djoos, kilström, Persson, norrmannen, löf och gunderson."
Glöm inte Bertilsson. Men hua, jag hoppas verkligen att du har FEL!!!
Redigerad kommentar
Ett förslag : MV Nilsson ( Från Islanders organisation )
Markström
B Gunderson , Jacobsson
Sundqvist , Djoos
Bertilsson , Kilström
Persson , Hietanen/Ekholm
Göransson , Löf
Och nej jag har inte glömt Nörstebö
F Lindholm , Forsberg , Lindblom
Omark , Harju , Ollas
Brodin , Paulsson , Widing
Lindgren , Granqvist , Thuresson
Johansson
Och nej jag har inte tagit Widing utan kontrakt. Hoppas på nytt kontrakt för widing.
bradberry: "Vad vi behöver är någon Honken kan vara backup åt..."
dagens sanning ;)
Om inte Filip Forsberg åker över till NHL direkt efter KS så skall BIF lägga ett j--ligt bra kontraktsförslag framför honom.
En lina med Lindholm-Forsberg-Lindblom vore suveränt.
Lif fick en bra början men jag tror inte att de tar klivet upp i år heller.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Jo, du är ganska lik honom, Tony. Förutom när du sitter under korkeken...
spud:"Varför hoppas du på det? Den killen har ju aldrig slagit igenom i Elitserien."
Såklart att han har slagit igenom i Elitserien, stark defensiv spelare och bra i BP och han skulle som nämts kunna ersätta Hansen.