Redigerad kommentar
Lindström: Jag har ingen övertro på honom idag. Men han har ju uppenbart potential för framtiden. Jag skulle inte vilja se honom ta ett kliv i någon annan klubb. Det behövs fortfarande spets och någon sådann plats tar inte Rödin upp.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Johan Norrström: Tycker du/ni att Kilström räcker som nyförvärv på backsidan för jag ser inte han som räddaren!
Men det beror ju på om man ska tillhöra topp fyra eller plats 8-12?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
HV kommer dammsuga backmarknaden...
Mikko Luoma, Mats Trygg, Daniel Fernholm och Dan Spang får inte förlängt kontrakt
De har nu 4 kontrakterade backar
HappyX3: 14 lag är och har varit min personliga önskan ända sedan otyget med 5 möten mot varandra infördes.
52 omg där man möter lagen 4ggr var, svårare än så behöver det inte vara.
Sista laget åker ut direkt.
micke63:
Redan i november skrev hockeybloggaren ”MrMadhawk” att allsvenska poängkungen Evan McGrath, 27, är överens med Frölunda.
Nu bekräftar Oskarshamn att kanadensaren har utnyttjat elitserieklausulen i sitt kontrakt och lämnar IKO. Men från Frölundas sida vill man än så länge inte säga någonting.
– Det där har jag inga kommentarer till. Jag kommenterar inga övergångar förrän någonting är klart, säger ordföranden Mats Grauers till Sportbladet.
70 Rodrigues:
På papperet gör ju Frölunda ofta kanonvärvningar. :) Brukar dock ha svårt att få till det ändå.
Zzz:Förstår inte övertron på Rödin, en kille som har stora skade problem. Ska han bli en ny Nordan med 25 matcher per sesse varav 5 är bra?!
Ne som extra spelar funkar han men inget att viga en plats i laget för.