1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446637 inlägg · 7967 ämnen

SILLY SEASON 2019

Sv: SILLY SEASON 2019
Charles: Kanske Ölund är på ingång? Tror Sasse skrev någon gång att han försökt få tag på Ölund en längre tid utan att lyckas. Förhandlingar som pågår och att han vill hålla sig undan media under tiden?

Men håller med om att det känns som att något är på G nu när det är så tyst. Det där filmprojektet med drönare som Kevin håller på med kanske är inblandat på något sätt?

Skrubben: hört att det ska komma en dackesignar imorgon :)

Chris11: Hört från dina egna källor? Känns som att det oftare blir fel än rätt när någon här på forumet kommer ut med ett rykte. Men visar det sig stämma har du min fulla respekt 😎

Skrubben: blir förvånad om det inte stämmer för fick höra det av en person som jobbar inom Brynäs!

Chris11: Nästan så att man skulle bli lite besviken om det är Signalet man presenterar nu när det florerar så mycket annat intressant, även om Signalet givetvis är en riktigt bra värvning.

Lemp: javisst men det är förmldligen sigalet som presenteras

Chris11: Så är det nog, nog dags att avklara honom. Blir intressant att se om de hintar om någon ytterligare dackesignar inom närtid.

Lemp: Vore ju lite intressant om dom kan berätta varför det dröjt så länge med att presentera honom. Dom hade ju en #dackesignar i måndags förra veckan med en damspelare och där hintade dom om en till sändning redan samma vecka. Måste ha hänt något oväntat som gjorde att det blev försenat.

Skrubben: Kan ju vara så att de vill ha honom på plats? Han kanske har fått lite semester efter en lång säsong?

mattiask: Tror jag inte. Nordamerikanerna brukar alltid åka hem direkt och sommarträna där. Skulle man få honom till Gävle hade man nog gjort det direkt när det var färdigspelat.

Verkar för övrigt som att drönarfilmen inte handlar om varken Ölund eller Larsson. Blir nog ”bara” Sigalet då kanske.

Inget att oroa sig över angående Sigalet. Tog några bärs med en spelare i Frölunda i helgen och han bekräftade att det är klart med Siggen!

{8356}:
Jag har hört att det kan vara både Sigge och Scott som är klara. Löst rykte. Men enligt min källa vill man göra en film med en drönare med dessa två kanadensare som "flyger" hit till Gävle liksom..

Larsson OCH Ölund om ett tag? Våt dröm! Men Sundlöv har överraskat förr!

{8785}: känns liksom trovärdigt nu när du heter wiDDing86 😘🤗

{8785}:

Haha oavsett vem din källa är så hade jag velat ha han/henne som kontakt. Man slutar aldrig förvånas :)

{8785}: Haha. Pettisbif is back 😜👊

Skrubben:
Nu skrev jag iofs att det var ett löst rykte. Har ingen källa direkt. Det vae min kompis som sa det. Han är kompis med Jocke Rohdin. Ta det för vad det är liksom.

Men den som lever får se. Jag har bara en jävligt go känsla inför kommande sässe. Känns som vi har ett riktigt vasst lag på G.

Btw kan det vara Linus Fröberg som #dackesignar? Han har ju nämnts en del. Men liksom glömts bort när namn som Larsson, Scott och Ölund varit uppe på tapeten.

Tror dock det bara är, om man får utrycka sej så, Sigalet som kritar på imorn. Känns mest troligt.

Brynäsgubbe: Han är 26 år och ordinarie i NHL. Varför skulle han kasta in handduken och åka hem?
Känns inte speciellt troligt.

{8785}: Fröberg är väl i princip klar för KHL, eller?

11:30 är det dags gissar Sigalet. oturligt för klubben att Larsson ryktet kom igår eftersom någon kommer tro att det är Larsson även fast Kevin dementerade det igår.

Charles: aldrig larsson men ska bli kul å se om widdings teori stämmer😂

Är det Kevin som videoredigerar också? Han är ju galet vass!

Charles: fan jag tycker det ser ut som Scott.. 🤪

Tjurn : det är säkert sigalet men.. Scott gick ju jämt i huvtröja med huvan över skallen .. 😅

Skrubben: Jag tror det är Sigalet och att man väntat eftersom man vill ha honom på plats vid presentationen.

Samsung: hoppas på de skulle vara guld värt👊👊

Samsung: Kan ju lika gärna vara Jocke Eriksson dom använt sig av när de filmat. Är helt övertygad om att det är Sigalet som är klar.

Det som är lite trist med dagens "klimat" när värvningar sipprar ut flera veckor innan det offentliggörs. Snygga satsningar som #Dackesignar tappar lite av sitt syfte. Känns ju med 90 procent säkerhet att det är Sigalet som presenteras, och ingen är förvånad. Men visst, är väl skönt att få det hundra bekräftat...

honken21: Vi har blivit sjukt bortskämda med Kevin.

Brynäsgubbe: Verkligen. Utan att vara insatt i den dagliga verksamheten verkar ju Brynäs också vara en väldigt bra arbetsgivare som ger Kevin fria tyglar i sitt skapande, eller vad man nu ska kalla det. Kevin verkar ha en frihet att testa många olika, roliga saker som gör att det hela blir väldigt bra.

Peja: Tror det blir Scott som presenteras, men gärna både Scott, Sigalet och Larsson hehe :)

Leonardo: Hoppas verkligen att det är Scott som presenteras!

Gott folk gott folk. Jag blir först igen då 😁 Scott är klaaaaaar :)👍👍👍

Samsung: Hoppas du får rätt👍🏻👍🏻

Samsung: Riktigt fint om det är så. Då ska jag genast ge min "källa" en knäpp på näsan för min källa berättade för bara en stund sedan att det är Sigalet som kommer presenteras. Min källa är inget bra verkar det som!

mattiask: det kanske är sigalet som presenteras nu men Scott är också klar :)

Samsung: Wow. Du är ju faktiskt en av få här som brukar ha rätt med dina rykten. Hoppas och tror att det fortsätter vara så 🙏

Samsung: det är väl Kevin som är med på filmen?

Chris11: yes säkert.. men gregg är också klar :)

Samsung: du känns 100% säker iaf, eftersom du sagt det 3 gånger :)

Dacke säger förövrigt att 1-2 spelare till ska in

1-2 spelare ska in, spännande!

Samsung: Kul. Men inte idag iallafall. Välkommen Sigalet!

Scott och Rödin tillsammans igen. Ooooh.

Samsung: Dackell gurglar till och pratar mer än Scott än Larsson. Kanske ligger något i det där ryktet!

OT Välkommen Sigalet! Riktig klassvärvning

Samsung:

Om Scott är klar.
Då lär väl ryktet om att Johan Larsson ska till Brynäs kunna avskrivas definitivt.
För Brynäs har knappast råd med både Scott och Larsson.

Enaranger: Det ryktet kunde man avskriva en timme efter det kom fram igår.

Spajderman: Ja, visst hoppade Dackell till lite när Scott kom på tal? Sen måste han ju dra till med ett diplomatiskt svar att vi konkurrerar med hela Europa osv. Nej, min magkänsla är riktigt god gällande Scott. Och nu när Samsung säger att det är helt klart börjar man ju inte hoppas mindre direkt 😀

Samsung: Twittrade inte Campese om att det skulle hända något i morgon torsdag.
Med lite tur Scott.

Makita: Tror snarare att det har att göra med verksamheten, 3-årsplanen osv.

Charles: känslan är Boken ut = 2 in. Boken kvar = 1 in

« · 1974471 · »