MorganaLefaey:
Det där var en rätt elak beskrivning av den spelare som försökte och ville mest av alla i MODO efter jul. Aldrig en lugn stund på skridskorna, han tacklades mer än någon annan i MODO (vilket iofs inte är någon bedrift) och han var faktiskt helt strålande.
Tyvärr har allt för många MODO-fans valt att blunda för de enorma framsteg han gjort sedan han kom till klubben, man vill i stället minnas honom hur han var första säsongen.
Jag hade hellre behållit Green än Gästrin och Micke Pettersson och även velat ha honom kvar istället för värvningen av Oscar Steen.
dysterkvist: Varför skulle jag tjafsa om det när det var kvartsfinal?
Du och jag lär aldrig komma övverens så vill du mig något mer så finns jag på mailen.
GävleLasse: Skulle vara kul att få veta vad som var oförutsedda utgifterna ang flytten. Eller har dom haft samma projektörer som vi hade när jobbet flyttade från Valhallavägen till nybygget på Drottning Kristinas väg, dom glömde lite väl uppenbara grejer som ventalition i vissa arbetsrum :-))
Ang Souvenirintäkter så beror det väl både på att butiken låg i Valbo samt att NEH är inblandat. Kasta ut dom och ta hand om allting själv.
Blir intressant på årsmötet om dom går in djupare på dom oönskade kostnadsökningarna. För någon lär väl fråga om det iaf.
Ang marknaden så blir det också kul och se om Sven Engwall kan förbättra siffrorna när han nu är med från början på en säsongsstart samt den nya arenan.
Nej nu skall jag ut och se om min mage :-)
dysterkvist: Känns det bättre nu?
Ja sägare , javisst men det är inget jag lider för. Supporters blahaha...
Nätverk Brynäs var supporters och dom stöttade jag. Tror du hakar upp dig för att jag tog öppet motstånd mot eran grupp.
GävleLasse: Klart man vill ha en pilsner men det är inget understatement på att kringförsäljningen är en viktig punkt. Titta bara på andra arenor i Sverige och utlandet.
Brynäs måste hitta något nytt bokningssystem eller kräva att biljetterna är hämtade senast 1h före matchstart om inget annat anges. Tror att i år så var det säkerligen en massa företag som ställde till det eftersom platserna som gapade tomma var bredvid varandra