1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741928 inlägg · 7967 ämnen

SSK-Brynäs 14/10

Sv: SSK-Brynäs 14/10
Hong Kong: Hehe tufft klimat. Själv ska jag åka med 2 hockeyhatare...ja det är sant. Jag har lobbat och haft övertalningskampanj att det är den ultimata förfesten och att det kommer bli en sjuhelvetes till stämning i både öltält och klack....hoppas på mycket publik annars blir jag väl lynchad :)

Hong Kong:
Var inte som Aftonbladet nu och hylla efter en seger...Klart man kan säga att vi är på gång nu, men förlust på lördag -så är vi inte på gång eller hur...? Nä, det behövs ca 9 poäng på 4-5 matcher innan vi är i närheten av att vara heta...

Dessutom har vi väl inte varit på gång i flera år nu va?

claesw: Klart dom ska hyllas efter en seger, men dock inte höjas till skyarna.

Jag var kanske lite otydlig i det jag skrev tidigare.
Det jag menade var, att vi efter två eller tre segrar på raken fått höra att "nu är vi på gång". Fast vid varje tillfälle så har vi lika fort rasat neråt igen. Därför tycker jag vi ska ta det lugnt med att även denna gången säga att vi är på gång. Fast man kan ju hoppas att det är fel för en gångs skull.

Hong Kong:

Om det är åkahelaSverigerunt-MIFarna är det nog inte särskilt synd om dig... ;)

knaskamilla: Du menar att det skulle vara mer synd om dom då?...=)

Hong Kong: Vi får väl hoppas att det blir en massa folk imorgon, men Mif brukar inte dra så mycket publik. Får hoppas att supersporthelgen kan dra en massa folk.

« · 435728