1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 736627 inlägg · 7967 ämnen

Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20

Sv: Timrå IK- Brynäs IF 2011-01-20
65selander: Det är anledningen att han är petad som gör mig förbannad. Håller med, han har inte presterat. Kahnberg har en tendens till att vara bra varannat år.
Vore dock det mest korkade man kan göra att släppa honom till annan klubb, men de här nissarna har ju överraskat negativt förr.

65selander: Vill ha en förklaring snart! Köper inte prestationssnacket. Kahnberg ska ha mkt istid i en offensiv roll samt i PP. Jag är av uppfattningen att han inte fått chansen i år. Misshandlats i matchningen... Samt naturligtvis skadorna han haft. Ser detta som Czarneckis misslyckande... Har oxå på känn att något har hänt. Ngn incident eller liknande. Får väl "gräva lite". Om inte någon vetgirig HS-snackare vill ta bladet från munnen snart...

Gurra88: Det vore ju bra att släppa honom till en ny klubb om han nu inte får speltid. Inte så smart att släppa honom till ett av lagen som deltar i streckstriden men det tror jag inte kommer att ske heller.

Vi får hoppas att han rycker upp sig i alla fall men jag undrar om inte Kahna kommer att få be om att byta klubb innan den sista Januari

arnio: Haha, ja shit. Du fattar verkligen inte anledningen att han är petad. Återigen, det har INTE med prestationen att göra.

Gurra88: Du kan väl vara så snäll att upplysa oss ovetande då eller är det en hemlis?

Gurra88: har hört att Kahna vill hem till GBG igen! Så troligtvis så kommer han försvinna innan transfer fönstret stänger.

Erat: inte en chans att Brynäs skulle släppa Kahna till Frölunda i detta läge. Schweiz känna troligare fast troligast är att han spelar mot Gnaget.

arnio: Vad jag har hört så vill han hem till GBG igen.

Erat: Men, om nu Kahnberg skulle vilja spela i Frölunda igen så är det ju knappast en spelare som inte ens tar en plats i Brynäs som Frölunda vill ha.
Troligt är i så fall att Kahnberg efter petningarna vill dra men att inte bänkningarna hör ihop med att han vill till Göteborg.

Jag tror att Kahna helt enkelt har det tungt hockeymässigt och har svårt att ta i när det går tungt. Att han medvetet skulle spela dåligt för att kunna flytta till Göteborg utesluter jag precis som jag utesluter att brynäslaget medvetet skulle spela dåligt för att de inte gillar NC.

Fallet Kahnberg liknar fallet med Sandin tycker jag men Kahnberg skulle nog inte acceptera en utlåning till Mora.

arnio: Undra om Hansen skulle acceptera en utlåning till Mora?
Eller troligen så skulle inte Mora behöva hans tjänster då dom inte behöver en 5é centar i laget.

Lindström: Haha, Ove Molin gjorde 9 poäng, 1mål och 8 assist igår och Sjödin gjorde 4 mål och 3 assist.

Redigerad kommentar

hahii: Avd dumpa Dale å hyr in Sjödda PRONTO!!

Lindström: Undra om Hansen skulle acceptera en utlåning till Mora?
Eller troligen så skulle inte Mora behöva hans tjänster då dom inte behöver en 5é centar i laget."

Knappast aktuellt då han har en ganska säker plats i laguppställningen som det känns.

hahii: Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin!Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Ove, Ove, Ove Molin! Osv.

arnio: Ja tänk vad det kan göra att vara bästis med någon.

För prestations mässigt hållar han inte ens för spel i Mora, men det är klart Hansen är ju en framtidsman så hoppas dom skriver minst 3 nya år med han.

Lindström: "arnio: Ja tänk vad det kan göra att vara bästis med någon.

För prestations mässigt hållar han inte ens för spel i Mora, men det är klart Hansen är ju en framtidsman så hoppas dom skriver minst 3 nya år med han."

Ja där ser man ju vilken expert du är, vilket enormt kunnande du besitter om ishockey jag tar av mig hatten jag inte har på huvudet.

Redigerad kommentar

arnio: VA, huvud :-)

« · 1337299