1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 741514 inlägg · 7967 ämnen

Tränarna säsongen 11/12

Sv: Tränarna säsongen 11/12
Blir Ingen tomas jonsson. Så slipper vi fundera på det. Mest logiskt, tycker han fått sin chans i Brynäs.

Gurra88: Länk?

Gurra88:

Ett hett tips:

Tommy Sjödin blir tredje länken!

sylf: Här behövs inga länkar. Men oroa er inte. :)

70 Rodrigues:

Skönt! :)

70 Rodrigues: HÄRLIGT.. :)

GävleLasse: Stackars danskar... ;-)

70 Rodrigues:
Skööönt:)

Skönt det! :P Nån som vet om det är nån ny på väg då?

Djoos blir kvar i Medelpad, han har tydligen aldrig varit aktuell för Brynäs, han har inte hört ett ljud från dom enligt egen utsago. Det kanske blir Molin som blir tredje länk?

Redigerad kommentar

70 Rodrigues: Synd att det inte blev Djoos. Jag tror att Molin behöver vara ifrån laget något år till och Sjödin är jag osäker på.

Zzz: Ska bli intressant o se vem det bli?. Nu tycker jag att det är dax för Sundlöv att presentera ett nyförvärv av rang ;-)

70 Rodrigues: Så länge han inte spikar truppen om en vecka så är jag nöjd. Hoppas han har lite is i magen i år och plockar någon forward från AHL/NHL.

Zzz: Jag tror att Sundlöv är grymt besviken så här långt, med tanke på dom som ska ha tackat nej. Jag hoppas verkligen att Värvningsgruppen och Sundlöv har koll på läget så att man längre fram slipper att få höra att "marknaden är död" så det var svårt att hitta bra spelare, dom var för dyra m.m m.m.

70 Rodrigues: Fast ärligt talat så är det ju främst Bartley som hade tillfört något. Hellberg är ju ett råämne som kommer att bli en kanonmålvakt, men han är ju inte färdig. Friberg har vi fler av.

Jag hoppas på att Honken blir klar denna vecka!

Zzz: Sant, men som sagt, jag tror att Sundlöv är besviken då det var spelare han ville ha till klubben.

70 Rodrigues: Ja, men jag hoppas att han har krokar ute för större fiskar.

Zzz: Då va det dags för operationsbordet och när jag kommer tillbaka skulle det sitta fint med ett nyförvärv men det är väll för mycket begärt kanske?

Zzz: Hellberg hade varit det bästa som kunnat hända, Honken känns mest som nostalgi, tror inte han är bästa alternativet.

Ser just nu helst oskar alsenfelt men han följer väl med Växjö upp i elitserien

Zzz: Ja det får vi innerligen hoppas att han har???

Zzz: Anders Eriksson imponerade igen. Tuff, snabb, teknisk, fantastisk inställning och bäst när det gäller. Fast han blir nog kvar i Växjö om de nu går upp.

Gurra88: Honken blir ett kanon komplement till Svedberg. Honken har 3-5år kvar i kroppen och riskerar inte att lämna till NHL.

« · 1366188